بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چهره واقعی «ثوری» نمایان شد/ رئیس فدراسیون به بوکس ایران خیانت کرد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۸:۵۶

احسان روزبهانی در گفتگو با خبرنگار مهر به بازنگشتن رئیس فدراسیون بوکس به ایران اشاره کرد و گفت: واقعا برای ثوری متاسفم که این طور به بوکس ایران لطمه زد. او ماهیت خود را به ورزش ایران نشان داد، این چهره واقعی ثوری است که حالا همه تماشا می‌کنیم! البته مقصر اصلی ماجرا استکی و مهدی پور هستند که حرف قهرمانان را گوش ندادند و برای او در مجمع رای جمع کردند، در تمام رسانه های به نفع او مصاحبه کردند و او را قدیس معرفی کردند که حالا می بینیم که چه فاجعه ای رخ داده است.

وی در ادامه افزود: ما در مورد ثوری هرچه در رسانه ها گفتیم مسئولان ورزش اهمیت ندادند، گوش کسی بدهکار این حرف ها نبود! هرچه گفتیم او به فکر بوکس ایران نیست کسی باورش نشد، او به بوکس ایران خیانت کرد و حالا حرف های ما ثابت شد.آقای وزیر لطفا با افرادی که برای گرفتن پست و جایگاه در فدراسیون اعضا مجمع را گول زدند برخورد کنید و دست آنها را از بوکس‌برای همیشه کوتاه کنید.

وی افزود: آقایانی که ثوری را حمایت کردند و چنین آبروریزی به راه افتاده حالا بدنبال سرپرستی فدراسیون هم هستند، امیدوارم سجادی وزیر محترم ورزش اطرافیان ثوری را بهتر بشناسد، آنهایی که بوکس را با حمایت های کورکورانه به این روز انداخته اند واقعا به هیچ عنوان شایسته ادامه فعالیت در بوکس نیستند. آقایان چون بار فنی نداشتند تنها راه ماندگاری شان در بوکس حمایت از ثوری بود! حمایت از کسی که پشت به کشورمان کرد. حالا همان نفرات باید جوابگو باشند!

روزبهانی گفت: مبین کهرازه وقتی در اتریش پناهنده شد، باید فکر این روزها را می‌کردیم، او نیز از اقوام ثوری بود، ثوری او را فراری داد، حالا هم تیم را به اسپانیا برده و امیدواریم خواهرزاده اش که همراه تیم ملی راهی اسپانیا شده به ایران بازگردد. مسولان وزارت ورزش اگر قرار است همین نفراتی که در بوکس هستند را دوباره به عنوان سرپرست منصوب کنند دیگر باید فاتحه بوکس را بخوانیم، چون همین نفرات با حمایت از ثوری بوکس را به این روز انداختند.

وی در پایان، گفت: بوکس یک مدیر خوب می‌خواهد، اگر بوکس برای مسولان ورزش مهم است این رشته را نجات بدهند. من بارها مصاحبه کردم و در مورد همین مسایل انتقاد کردم اما کسی به حرف من و امثال من گوش نداد و حالا آسیب خوردیم. حالا امیدوارم صدایم را مسولان ورزش بشنوند و خون تازه به رگ های بوکس تزریق کنند. با این نفرات حاضر در بوکس هیچ آینده ای در انتظار این رشته نیست. آقایان که حالا بدنبال سرپرستی هستند و مدعی حمایت چهره های سیاسی هستند چندین بار امتحان خود را پس دادند و نباید دوباره انتخاب شوند و بیش از این آبروریزی شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *