بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش جالب لوکا تونی و کاناوارو به ضربه آرنج ده روسی در جام جهانی 2006

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ | ۱:۱۸

مستند قهرمانی ایتالیا در جام جهانی 2006 اتفاقات و صحبت های جالبی را نقل می کند و یکی از آنها کارت قرمز دنیله ده روسی مقابل آمریکا است. دنیله ده روسی در اولین بازی ایتالیا در جام جهانی 2006 کارت زرد گرفت و در دیدار با آمریکا باید محتاطانه بازی می کرد تا با دریافت کارت زرد، بازی سوم مقابل جمهوری چک را از دست ندهد اما این موضوع مانع سبک فوتبال هافبک آاس رم نبود و در دقیقه 27 مقابل آمریکا پس از آنکه با آرنج به صورت برایان مک براید ضربه زد، با کارت قرمز مستقیم مواجه شد. 

ده روسی پس از آن صحنه به داور و تمام اطرافیان می گفت: “من اصلا به او برخورد نکردم”، “من او را لمس نکردم”. لوکا تونی در این مورد می گوید:

من اطراف را نگاه می کردم. بازیکن آمریکا بلند شد و پر از خون بود. گفتم: “کاملا مطمئنی او را لمس نکردی دنی؟ چون به نظر می رسد ممکن است کمی او را لمس کرده باشی!” 

فابیو کاناوارو از نزدیک شاهد ماجرا بود و به عنوان کاپیتان ایتالیا هیچ تلاشی برای دفاع از ده روسی نداشت. او در این مورد می گوید:

من ضربه آرنج را دیدم. وقتی هم تیمی هایم در حال صحبت کردن با داور بودند تا نظرش را عوض کنند، به آنها گفتم فراموش کنید. دنی واقعا او را نابود کرد. 

در واقع در فیلم می توان دید که کاناوارو سعی می کند ده روسی را به سمت بیرون از زمین هدایت کند و او را سزاوار کارت قرمز می داند. اسطوره رم پس از آن ضربه 4 جلسه محروم شد و در فینال به بازی ها برگشت. او توانست یکی از پنالتی های مهم ایتالیا مقابل فرانسه را به گل تبدیل کند. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *