بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هوک رئیس فدراسیون بوکس زیر چانه ورزش! / ثوری پناهنده شد؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۷:۵۸

رئیس فدراسیون بوکس مصاحبه‌ای با یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور انجام داد که رنگ و بوی سفر همیشگی دارد.

به گزارش طرفداری، مسابقات بوکس جوانان قهرمانی بوکس از ۲۴ آبان‌ماه تا پنجم آذرماه به میزبانی اسپانیا و در شهر آلیکانته برگزار می‌شود. بوکسورهای جوان ایران تا آخرین روزها به دنبال دریافت ویزا بودند و در آخرین لحظات مسافر اسپانیا شدند.

رئیس فدراسیون بوکس در این سفر، بوکسورهای جوان را همراهی کرد؛ این در حالی است که او در مسابقات بوکس قهرمانی آسیا، کنار ملی‌پوشان نبود و این موضوع با انتقادهای زیادی روبرو شد؛ تا حدی که شاهین موسوی دارنده مدال برنز مسابقات، غیبت حسین ثوری در اردن را در عملکرد داوران موثر دانست و مدعی شد او به دنبال سفر به اسپانیا بوده است.

ثوری چندی پیش در پستی اینستاگرامی به اتفاقات اخیر به‌ویژه حوادث سیستان و بلوچستان و فارس واکنش نشان داد و نوشت:

به یقین می‌گویم تجزیه طلب و منافق کسی است که این رفتارهای خشن را بجای گفتگو با مردم کشورش جایگزین می‌کند.

امروز (شنبه) گفت‌وگویی رادیویی از حسین ثوری با یکی از رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور منتشر شد و او در مصاحبه‌ای عجیب و حیرت‌انگیز انتقاداتی تند و سیاسی را مطرح کرد. در این مصاحبه عجیب، ثوری ادعا کرده دیگر رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران نیست و هر کسی که می‌خواهد، می‌تواند به ایران بازنگردد! ادعاهایی عجیب و بی‌سابقه که برخی رسانه‌ها از جمله ایسنا، آن را به پناهندگی رئیس فدراسیون بوکس تعبیر کرده‌اند.

هنوز یک سال از ابقای ثوری در پست ریاست فدراسیون بوکس نمی‌گذرد. ۱۸ دی ۱۴۰۰ بود که مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون بوکس برگزار و ثوری با کسب ۲۶ رای از ۴۲ رای در سمت خود ابقا شد. جالب اینجاست که سه سال پیش حسین ثوری به دلیل پناهنده شدن مبین کهرازه، بوکسور ملی‌پوش در جریان حضور در تورنمنت مجارستان، مدتی را در بازداشت به سر برد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *