بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کارلوس کی روش: بازیکنانی داریم که مهمتر و بهتر از طارمی هستند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۴:۲۳

کارلوس کی روش در خصوص مهدی طارمی صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ojogo، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران در قطر از مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال پورتو دفاع  کرد.

کی روش اظهار داشت: آیا طارمی در پرتغال مورد توجه است؟ می‌دانید در پرتغال یک معما وجود دارد، افراد کمی می‌دانند که به غیر از منچستریونایتد کدام باشگاه را دنبال می‌کنم. می‌دانید که در پرتغال، وقتی برای پورتو گل می‌زنید، این کار به معنای لمس کردن قلب سه یا چهار میلیون هوادار بنفیکا و یک و نیم میلیون هوادار اسپورتینگ است. وقتی برای اسپورتینگ گل می‌زنید، قلب دیگران را لمس می‌کنید. طبیعی است که بازیکنی در پرتغال که ناگهان تا این حد موفق است و یک بازیکن عالی است، پس از کسب چند موفقیت برای پورتو، برخی از مطبوعات در لیسبون آن را چندان دوست نداشته باشند. همیشه همینطور بوده و فکر نمی‌کنم تغییری کرده باشد.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد اخراج طارمی در لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد:

این یک بار بود، اما پنالتی‌های دیگری هم بوده که هیچ کس به آن اعتراض نکرد، جدا از همه پنالتی‌ها، اینطور نبود؟ در لیگ قهرمانان فقط او نبود که برای کسب یک پنالتی اینطور رفتار کرد، بسیاری از بازیکنان دیگر هم اینچنین تلاش کردند. اگر به زمان گذشته برگردیم، بازیکنان دیگری هم داریم، این بخشی از بازی است و به همین دلیل فیفا یک قوانینی را برای پنالتی تعیین کرد. او در آن بازی رفتار توهین آمیزی داشت، همانطور که خودش اعتراف می‌کند، جریمه شد، حالا نمی‌دانم در همه بازی‌هایی که باشگاه برنده شده، جریمه شده است یا خیر.

آیا طارمی بزرگترین ستاره ایران است؟ سرمربی ایران در پاسخ به این سوال عنوان کرد:

نه، ما بازیکنانی داریم که خیلی مهمتر و بهتر از او هستند؛ یعنی تمام تیم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *