بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انتقال رویایی در ژانویه؛ تشکیل زوج مسی و رونالدو در پاریس!

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ | ۴:۳۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد مدعی شد می‌تواند در ژانویه با پوشیدن پیراهن پاری‌سن‌ژرمن در کنار لیونل مسی به میدان برود. اسطوره پرتغالی این روزها به خاطر مصاحبه جنجالی علیه اعضای باشگاه منچستریونایتد در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد و بعید است دوباره با لباس شیاطین سرخ بازی کند.

او در گفتگو با پیرس مورگان گفته که احساس می‌کند باشگاه انگلیسی به او خیانت کرده است. او اکنون فاش کرده که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند مقصد بعدی دوران درخشان او باشد.

مورگان در مصاحبه با رونالدو این سوال را مطرح کرد که آیا ممکن است که کیلیان امباپه باشگاه پاریسی را به مقصد رئال مادرید ترک کند و در قهرمان فرانسه جای خالی برای مهاجم پرتغالی به وجود بیاید؟

رونالدو در پاسخ گفت:«همه چیز در فوتبال امکان‌پذیر است. چرا که نه؟ مطمئنا. آن‌ها پیراهن‌های زیادی خواهند فروخت.»

حضور رونالدو و مسی در یک تیم اتفاقی رویایی است که هواداران فوتبال را به وجد می‌آورد. فوق‌ستاره پرتغالی در مصاحبه خود از مسی هم تمجید کرده و حرف‌های جالبی درباره او به زبان آورده است.

رونالدو درباره رقیب آرژانتینی خود گفت:«لئو شگفت انگیز است. او بازیکنی جادویی و فوق العاده است. به عنوان یک انسان، ما 16 سال است که در صحنه فوتبال حضور داریم. تصور کنید! 16 سال رقابتمان را با یکدیگر به اشتراک گذاشتیم بنابراین من رابطه خوبی با او دارم. البته فکر میکنم که من با لئو دوست نیستم. منظورم این است که دوست شما فردی است که در خانه شما رفت و آمد دارد و گاهی هم تلفنی صحبت می‌کند و درواقع مثل یک هم‌تیمی برای شما است. او فردی است که من واقعا به روش صحبت کردنش در مورد خودم احترام می‌گذارم. حتی همسر لئو . همسر من نیز همیشه به یکدیگر احترام می‌گذارند. آنها اهل آرژانتین هستند و همسر من جورجینا نیز متعلق به آرژانتین است. پس همه چیز خوب است.»

بیشتر بخوانید: مهدوی‌کیا هم دعوت فیفا را رد کرد پاسخ جهانبخش به سوال جنجالی؛ فکر کنم شما خبرنگار رسانه انگلیسی هستید! پشت پرده عکس های خندان بازیکنان تیم ملی ایران

258 258

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *