بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اریک تن هاخ از کاپیتانی کریستیانو رونالدو می‌گوید

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 4 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۴

منچستریونایتد پس از سپری کردن چند هفته خوب، با نتیجه 3-1 مقابل استون ویلا شکست خورد و فرصت مناسب برای رسیدن به جمع تاپ فور لیگ برتر انگلیس را از دست داد.

طرفداری | در جریان شکست منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو مهاجم 37 ساله پرتغالی برای اولین بار در این فصل کاپیتان بود. اگرچه او نتوانست در این مسابقه گلی بزند. به گزارش اسکای اسپورتس، اریک تن هاخ سرمربی شیاطین سرخ در خصوص دلیل کاپیتان شدن رونالدو در این بازی گفت:

هری مگوایر کاپیتان ما است اما او در دسترس نبود و روی نیمکت حضور داشت. داوید دخیا هم رهبر تیم ما است اما او دروازه‌بان است و فاصله زیادی با اتفاقات درون زمین دارد. کاسمیرو هم شخصیت رهبری دارد اما او به خوبی انگلیسی صحبت نمی‌کند. از این رو واضح بود که کریستیانو رونالدو، دیگر رهبر تیم ما است و بازوبند کاپیتانی به او رسید.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

4 پاسخ به “اریک تن هاخ از کاپیتانی کریستیانو رونالدو می‌گوید”

  1. pooria گفت:
    0
    0

    اگه تن هاگ یا هاخ دو فصله اومده منچستر.رونالدو بجز تن هاخ و بازیکنایی که الان تو تیم هستند اصلا وجود نداشن و بعضی هاشون اصلا فوتبال نمیدونستند چیه مثل گارناچوف آنتونی دالوت.ولی رونالدو تو منچستر داشت پادشاهی میکرد و میدرخشید و سطح یک فوتبال انگلیس دنیا بودش.بعد تن هاخ دم از هری مگوایر که به خودش لایی میزنه😅و دخا دم میزنه.کجا بودید آخه رونالدو ⚜7️⃣®️©️⚜الترافورد رو به تئاتر رویاها رسوند. چه دورانی بودش خدای من😍😔یادش بخیر

  2. pooria گفت:
    0
    0

    تن هاخ هم دیگه درباره ستاره تتاریخ فوتبال دنیا حرف میزنه خنده داره والا

  3. pooria گفت:
    0
    0

    ای داد از دست تن هاگ

  4. pooria گفت:
    0
    0

    دقیقا درسته حرفهاتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *