بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

من باشم ترابی و امیری روی سکو هم نباید باشند

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 4 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۷

محمد نوری، بازیکن قدیمی‌استقلال درباره قهرمانی استقلال در سوپرجام و اتفاقات مربوطه به قهرمانی پرسپولیس در تابستان سال ۱۳۹۷ اظهار داشت: تالار افتخارات باشگاه پرسپولیس با همین جام‌ها پر شده است. جامی‌که آن سال برای پرسپولیس بردند همان زمان به جام اسنپی مشهور شد و هیچکس برایش اعتباری قایل نشد.

وی ادامه داد: همه می‌دانند آن سال استقلال حاضر بود بازی کند ولی نه در تاریخی که تیم در اردوی ترکیه بود ولی آقایان برای اینکه می‌دانستند اگر استقلال در دربی سوپرجام بازی می‌کرد پرسپولیس هرگز قهرمان نمی‌شد سریع این مسایل را بهانه کردند و جام را با اسنپ برای دوستان قرمزشان بردند.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: وقتی به کلکسیون جام‌های باشگاه استقلال نگاه می‌کنید پر است از جام‌های خارجی و داخلی که همه آنها در تورنمنت‌های مختلف و با تلاش بچه‌های تیم بدست آمده است نه اینکه تلفن بزنند به اسنپ برایشان ببرند.

نوری با اشاره به وضعیت استقلال در سوپرجام اخیر گفت: همه دیدند استقلال از نظر فنی و نفری تا چه اندازه تیم کاملی شده است. هم روی نیمکت، هم در ترکیب و در کادر فنی نفراتی داریم که یک سروگردن از همه لیگ بالاتر هستند و پرسپولیس شانس آورد دربی به بعد از جام جهانی افتاد وگرنه الان معلوم نبود دربی را با چند گل شکست می‌خوردند.

پیشکسوت استقلال افزود: استقلال یک سروگردن از همه تیم‌های لیگ برتری بهتر و سرتر بازی می‌کند و قطعا این جام برایش دست گرمی‌بوده و همه جام‌های بعدی را هم درو خواهد کرد. دل خدا هم برای پرسپولیس سوخت که دربی را به یک ماه بعد موکول کرد وگرنه راحت سه گل به این تیم می‌زدیم.

وی درباره عدم دعوت محبی به تیم ملی هم خاطرنشان کرد: ما استقلالی‌ها در روزهایی که پرسپولیسی‌ها پرچم مخالفت با بازگشت کی روش را بلند کرده بودند از او حمایت کردیم تا بین بد و بدتر لااقل کی روش سرمربی تیم ایران شود چون می‌دانستیم که دیسیپلین دارد و می‌تواند در جام جهانی روبروی انگلیس و بقیه تیم‌های گروه بایستد ولی حالا او در حق استقلال بدرفتاری می‌کند.

نوری تأکید کرد: محمد محبی در حال حاضر بهترین وینگر و مهاجم همه تیم‌های لیگ برتری است که باید به اردوی تیم ملی دعوت می‌شد و در جام جهانی تیم ملی را همراهی می‌کرد! عجیب است که دو پرسپولیسی ناآماده به تیم ملی دعوت می‌شوند ولی این بازیکن دریبلز زن، شوترزن، سرزن و از هر نظر آماده دعوت نمی‌شود.

وی اضافه کرد: من اگر تیم داشتم ترابی و امیری را روی سکو هم نمی‌بردم، چه برسد که به آنها در ترکیب تیمم بازی بدهم. ولی عجیب است که کی روش هر دو آنها را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است. آقای کی روش خودت را از چشم استقلالی‌ها نینداز و انصاف را رعایت کن.

بیشتر بخوانید: عکس| رافائل نادال جا پای نوید محمدزاده و مهران مدیری گذاشت! شوک بزرگ به کی‌روش در آستانه جام جهانی ببینید | مروری بر جام جهانی؛ گلی که رونالدو به ایران زد

257 251

خرید بلیط اتوبوس

4 پاسخ به “من باشم ترابی و امیری روی سکو هم نباید باشند”

  1. سیدرضا موسوی گفت:
    1
    0

    ازافاضات باصطلاح پیشکسوت کمال بهره برده شد
    آب که سربالا بره قورباغه هم ابوعطا می خونه

  2. وینچه گفت:
    0
    0

    آفای …. تاریخ و آن بازی قبلاً در مشخص شده بود اما تو …بزن. آن اسنپ هم حتماً مال.. بود

  3. اکبر گفت:
    1
    0

    هرچه برزگر گوید از سوز جگر گوید اینقدر ….میگی اس اسیا هم تحویلت نمیگیرن که

  4. علی کوورد گفت:
    1
    0

    بیا بریم بازار ی پیراهن واست بخره …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *