بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عیدی: بازیکنان بعد از گل به زارع اشاره کردند و مورد خاصی نبود/ با برد فولاد از منطقه خطر دور می‌شویم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۷

مجید عیدی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی ملوان و تراکتور در هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: با وجود اینکه بازی خارج از خانه بود؛ اما دنبال 3 امتیاز مسابقه بودیم. البته تراکتور هم موقعیت‌های خوبی داشت و طبیعی بود که در خانه دنبال برد باشد. هر دو تیم موقعیت گلزنی زیاد داشتیم، منتهی تلاش دو تیم به تساوی و یک امتیاز رسید. برای ما  که خارج از خانه بازی کردیم یک امتیاز بد نیست. 

وی در خصوص واکنش بعد از گل بازیکنان ملوان و صحبت‌های بازگیر با افرادی که دورتر بودند،  افزود: بعد از گلزنی بازیکنان جمع شدند و رو به آقا مازیار(زارع) که به دلیل مسائل بازی قبلی روی سکو بود، اشاره کردند و در واقع این گل را تقدیم ایشان کردند. چند بازیکن که فاصله دورتری داشتند، بازگیر به آنها اشاره کردند که نزدیک شوند ولی به دلیل فاصله و دوری متوجه نشدند. بنابراین مورد خاصی نبود. تیم ما هر بازی نمایش خوبی به نمایش می‌گذارد، اما در چندین مسابقه نتیجه لازم را نگرفتیم و تحت فشار بودیم.

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره بازی معوقه با فولاد خوزستان، گفت: فولاد از نظر ساختاری و نرم افزاری، شرایط بسیار خوبی دارد و در هفته‌های اخیر هم شرایط خوبی نداشته است. تیم ما انگیزه زیادی دارد در بازی خانگی با 3 امتیاز از زمین خارج شود. 

عیدی با اشاره به کامبک ملوان مقابل تراکتور آن هم در تبریز که نشانگر شرایط متفاوت سپیدپوشان خزر نسبت به هفته‌های اول است، تصریح کرد: تیم ما جوان است و در هفته‌های سوم و چهارم که شرایط مشابه پیش آمد گفتیم، هر چقدر جلوتر برویم، پخته‌تر بازی می‌کنیم. دوستان و مربیان فوتبالی که بازی تیم را دیده‌اند، انسجام و تلاش ما اشاره دارند. مطمئن باشید مقابل فولاد به دنبال 3 امتیاز هستیم تا دست پُر به تعطیلات برویم و از منطقه خطر دور شویم. دوست داریم در این شرایط، حال دل طرفدارانمان را با فوتبال خوب کنیم.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *