بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پنجاه درصد قرارداد تیم های پایه پرسپولیس پرداخت می شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۴۶

رضا درویش طی یکی دو ساعت آینده قرار است نیمی از دستمزد تیم های پایه را در تمام رده های سنی پرداخت کند.

به گزارش طرفداری، در روزهایی که شایعات برکناری رضا درویش توسط برخی از افراد باشگاه به رسانه ها می رسید و در ادامه نیز اخباری همچون پرداخت نشدن پول لوکادیا و قهر احتمالی او منتشر می شد، درویش نه تنها پول لوکادیا را پرداخت کرد بلکه همزمان با لوکادیا مطالبات تمام بازیکنان و مربیان خارجی را نیز پرداخت کرد تا به نوعی به این شایعات واکنش نشان دهد.

در ادامه طی روزهای قبل اخبار زیادی منتشر شد مبنی بر این که باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت قسط دوم بازیکنان و مربیان پرسپولیس نیست و به همین دلیل پرسپولیسی ها بعد از بازی با مس کرمان به اعتصاب رفته و تا زمانی که پول دریافت نکنند در تمرینات حاضر نمی شوند.

اما درویش یک روز قبل از بازی با مس قسط دوم مربیان و بازیکنان که شامل 10 درصد از قرارداد آن ها بود را نیز پرداخت کرد تا مشخص شود سعی دارد تحت هر شرایطی با پرداخت به موقع پاداش ها و قرارداد بازیکنان و مربیان آن ها را از نظر روحی سرحال و آماده نگه دارد.

حال آخرین خبرهای دریافتی طرفداری حکایت از آن دارد که قرار است طی یکی دو روز آینده 50 درصد از قرارداد تیم های پایه پرسپولیس در تمام رده های سنی پرداخت شود تا تیم های پایه نیز مشکل مالی نداشته باشند.

این درحالی است که دو هفته قبل درویش پاداش پیروزی های تیم های پایه را نیز در 4 رده سنی پرداخت کرده بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *