بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شمارش معکوس برای بازگشت احتمالی ستاره پرسپولیس

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرسپولیس در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، امروز از ساعت ۱۷ در ورزشگاه آزادی باید مقابل مس کرمان قرار بگیرد و سرخ‌پوشان پایتخت برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول به دنبال کسب پیروزی هستند و قصد دارند تا با صدرنشینی به استقبال تعطیلات فیفادی بروند و بتوانند هفته یازدهم بالاتر از رقبای خود در جدول رده‌بندی بایستند.

یحیی گل‌محمدی امروز برای چینش ترکیب تیمش، همه ستارگان خود را در اختیار دارد و چالش جذابی در انتظار سرمربی پرسپولیس برای انتخاب ترکیب اصلی است. به نظر می‌رسد گل‌محمدی در فاز دفاعی، تغییری را در ترکیب تیمش اعمال نکند و احتمالا در کنار علیرضا بیرانوند که در دروازه می‌ایستد، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری پازل خط دفاعی پرسپولیس را تشکیل دهند.

بازگشت ستاره ملی‌پوش به خط هافبک؟

گل‌محمدی در ۲ هفته اخیر با توجه به مصدومیت میلاد سرلک، به سینا اسدبیگی میدان داد و هافبک تازه‌وارد پرسپولیس در کنار کمال کامیابی‌نیا عملکرد خوبی از خود در ترکیب پرسپولیس نشان داد اما سرمربی سرخپوشان پایتخت برای مسابقه امروز که آخرین دیدار آن‌ها پیش از اردوی تیم ملی و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، احتمالاً بار دیگر به هافبک ملی‌پوش تیمش میدان خواهد داد تا آمادگی او را محک بزند.

میلاد سرلک بعد از گذراندن دوره درمانی بار دیگر آماده حضور در ترکیب پرسپولیس شده و با توجه به رفع مصدومیت، احتمالاً امروز در میانه میدان پرسپولیس در کنار کمال کامیابی‌نیا قرار خواهد گرفت تا زوج خط هافبک سرخ‌پوشان را شکل بدهد و در آستانه تعطیلات فیفادی، آمادگی فنی خود را به کادرفنی تیم ملی نشان بدهد. گل‌محمدی به بازی با تک مهاجم ادامه می‌دهد؟

سرمربی پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار هفته گذشته مقابل ملوان بندرانزلی سیستم بازی با ۲ مهاجم را آزمود و به صورت همزمان از شیخ دیاباته و یورگن لوکادیا در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت استفاده کرد. تغییر سیستم یحیی گل‌محمدی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها در انزلی توسط لوکادیا به گل برسند و نکته جالب‌توجه تاثیرگذاری دیاباته در روند به‌ثمر رسیدن گل سرخ‌پوشان پایتخت بود.

یحیی گل ‎محمدی با وجود انتقاداتی که از خط هافبک پرستاره تیمش می‌شود، احتمالاً بار دیگر به مثلث سروش رفیعی، سعید صادقی و مهدی ترابی اعتماد خواهد کرد و در نوک پیکان خط حمله، به یورگن لوکادیا میدان می‌دهد تا آقای گل سرخ‌پوشان پایتخت شانس افزایش شمار گل‌هایش را در لیگ بیست‌ودوم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: عکس| واکنش‌ها به فاجعه تحقیرآمیز تیم ژاوی خبر بد برای آبی‌ها؛ ملی پوش استقلال مصدوم شد عکس|واکنش AFC به درخشش طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

۲۵۱۲۵۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *