بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دایو اوپامکانو: فردا کار سختی مقابل ویکتوریا پلژن داریم؛ شروع خوبی در این فصل داشتم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۷:۴۸

در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا از گروه (C)، فردا بایرن مونیخ در آلیانتس آرنا میزبان ویکتوریا پلژن است.

 طرفداری | به نقل از سایت بایرن مونیخ، دایو اوپامکانو در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد رویارویی با ویکتوریا پلژن، وضعیت خودش در این فصل، ابتلای توماس مولر و یوسوا کیمیش به ویروس کرونا و برخی مسائل دیگر صحبت کرده است.

بایرن مونیخ در هفته آینده بوندسلیگا در سیگنال ایدونا پارک مقابل دورتموند قرار می‌گیرد. اوپامکانو در مورد اینکه آیا درکلاسیکر روی بازی با پلژن تاثیری می‌گذارد یا خیر، گفت:

هر بازی برای ما اهمیت دارد. ما می‌خواهیم در همه بازی‌ها پیروز شویم. می‌دانیم که فردا کار آسانی نخواهیم داشت.

دایو اوپامکانو در این فصل بر خلاف فصل اولش در بایرن مونیخ، عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و در خط دفاع بسیار مطمئن‌تر ظاهر شده است. او در این‌باره، گفت: 

من مدتی است که یولیان ناگلزمان را می‌شناسم. شروع خوبی در این فصل داشتم اما شرایط در فصل گذشته، کمی سخت‌تر بود. در تعطیلات خوب تمرین کردم و در تیم احساس راحتی می‌کنم. این موضوع در زمین بازی به خوبی مشهود است.

اوپامکانو درباره ماتیاس دلیخت و لوکاس هرناندز، گفت: 

من بازی در کنار ماتیاس و لوکاس را دوست دارم. ماتیاس اعتماد به نفس زیادی دارد و او بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید. لوکاس دوست صمیمی من است. ما سعی می‌کنیم تا در هر بازی دورازه‌مان را بسته نگه داریم. من در کنار ماتیاس و همچنین لوکاس، احساس راحتی می‌کنم. 

اوپامکانو در مورد حضور در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی فرانسه، گفت: 

من قبلا چند بازی در تیم ملی داشته‌ام. همیشه سعی می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه دهم. البته که می‌خواهم در جام جهانی حضور داشته باشم. تمام تلاشم را در بایرن برای این موضوع خواهم کرد. اما در نهایت این تصمیم بر عهده مربی است.

اوپامکانو در مورد ابتلای توماس مولر و یوسوا کیمیش به ویروس کرونا، گفت: 

ما تا حد امکان کم‌تر در این‌باره ریسک کنیم. ممکن برای هر کسی این اتفاق بیافتد. من هم به آن مبتلا شده‌ام. شما باید مراقب باشد. سلامتی از هر چیزی بیش‌تر اهمیت دارد. امیدوارم توماس و یوسوا به خوبی بهبود پیدا کنند. ما به آن‌ها نیاز داریم و امیدوارم به زودی بازگردند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *