بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کنایه معاون وزیر به کشتی / پولادگر: از عملکرد کشتی فرنگی رضایت نداریم، نتایج کشتی آزاد هشدار داشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۱۹

محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش درباره مسائل روز ورزش صحبت کرد.

به گزارش طرفداری، سیدمحمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پیرامون شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت:

تمامی آن چه که نیاز تیم ملی است را با کمال میل فراهم می‌کنیم و حمایت کامل را در نظر گرفته‌ایم. هیچ گونه دغدغه‌ای برای تیم ملی وجود ندارد و بازیکنان با آرامش کامل به مصاف رقبا می‌روند، همان طور که دیدید این آرامش باعث شد ما برابر تیمی که سابقه ۲ دوره قهرمانی جهان را دارد به پیروزی برسیم که به نظرم نخستین بار در تاریخ بود.

وی درباره فدراسیون ژیمناستیک و حواشی‌اش بیان داشت:

برخی افراد از داخل کشور اقداماتی انجام داده‌اند که باعث بی اعتمادی فدراسیون جهانی نسبت به فدراسیون ایران شده. درخواست داریم تا همه عزیزان و ارگان‌های داخلی کمک کنند که این اعتماد به ژیمناستیک ایران بار دیگر بازگردد. فعلا زمان انتخابات مشخص نیست و ما به زودی ثبت نام‌ها را آغاز می‌کنیم.

پولادگر در رابطه با شرایط فدراسیون سوارکاری عنوان داشت:

آقای خلیلی معتقد بودند اصل نظارت بر انتخابات که وظیفه وزارت ورزش و ارگان‌هاست، صورت نگرفته و به همین دلیل قرار است به زودی این انتخابات دوباره برگزار شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد نتایج تیم‌های ملی کشتی در مسابقات قهرمانی جهان تصریح داشت:

نتیجه تیم ملی فرنگی با توجه به نفراتی که داریم، رضایت‌بخش نبود و در حقیقت عملکرد بدی داشتیم. نتایج تیم آزاد خوب بود ولی برای ما یک هشدار داشت؛ آن هم این بود که برخی ستاره‌های ما در فینال نتایج خوبی کسب نکردند.

او در پایان گفت:

باید بدانیم که در المپیک تک چهره‌ها و تک ستاره‌ها هستند که با کسب مدال طلا رنکینگ کشورها را تعیین می‌کنند، باید به این موضوع توجه ویژه شود و فدراسیون کشتی نیز بدون شک حمایت‌های وزارت ورزش و ارگان‌های دیگر را به صورت کامل در اختیار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *