بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مسی: ام باپه یک هیولاست؛ نیمار را از صمیم قلب دوست دارم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۵

لیونل مسی توضیح داده است که چرا کیلیان امباپه، هم تیمی خود در پاریسن ژرمن، یک “هیولا” و “بازیکن کامل” است که به اوج می رود.

طرفداری | مهاجم ملی پوش فرانسه، برنده جام جهانی، در حال حاضر جزیی از بازیکنان سرآمد فوتبال است. ام باپه با با رکورد خیره کننده 181 گل در 226 بازی برای قهرمانان فعلی لیگ 1 فرانسه، نام خود را در بین بهترین بازیکنان جهان ثبت کرده است. با این حال، او تنها 23 سال سن دارد و مسی برنده هفت بار توپ طلا، معتقد است که از استعداد هیجان انگیزی که آماده است جایگاه خود را در میان بزرگان تثبیت کند، چیزهای بیشتری خواهیم دید.

مسی در مورد ام باپه به TUDN گفت:

کیلیان بازیکن متفاوتی است، یک هیولاست که در بازی تک به تک بسیار قوی است، به هوا می پرد، بسیار سریع است و گل های زیادی به ثمر می رساند. او یک بازیکن کامل است و سال ها این را ثابت کرده است و در سال های آینده مطمئناً جزو بهترین ها خواهد بود.

مسی همچنین درباره رابطه خود با نیمار، فوق ستاره برزیلی، بازیکنی که در بارسلونا و پاری سن ژرمن با او کار کرده است، صحبت کرده است.

مسی در مورد نیمار گفت:

نیمار را از صمیم قلب دوست دارم. بسیار در کنار هم لذت برده ایم. در بارسلونا دوست داشتم مدت بیشتری با هم باشیم، اما سرنوشت ما دوباره در پاریس به هم گره خورد، ما از بودن در کنار هم خوشحالیم، من عاشق بازی با او هستم و از این که هر روز او را کنارم دارم واقعا خوشحالم.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *