بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیساندرو مارتینز: بازی در منچستریونایتد و لیگ برتر رویایی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۳

لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، پاسخی سرکش به منتقدانی ارسال کرد که مدعی بودند او برای لیگ برتر قد کافی ندارد.

طرفداری | لیساندرو مارتینز که در تابستان به منچستریونایتد پیوست، شروع سختی در این تیم داشته است و قد این مدافع هم زیر تیغ انتقادات قرار گرفت. مارتینز اکنون به منتقدان خود پاسخ داده است

خرید تابستانی یونایتد با مبلغ 46.5 میلیون پوند در هفته‌های ابتدایی فصل پس از جدایی از آژاکس مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت و به عنوان “قد کوتاه” برای لیگ برتر معرفی شد. مارتینز از آن زمان در کنار رافائل واران برای شیاطین سرخ تاثیرگذار بوده است و در حین تمرین با آرژانتین تاکید کرده است که از انتقاداتی که از او می شود، ناراحت نیست.

لیساندرو مارتینز به TycSport گفت:

راستش را بگویم، بازی در باشگاه بزرگی مانند منچستریونایتد و در لیگ برتر، که به نظر من یکی از بهترین لیگ های جهان است، یک رویا است. دارم ریتم خودم را به دست می آورم، بنابراین بسیار خوشحالم. به انتقادات توجه نمی کنم. به خودم ایمان دارم و همیشه سخت کار می کنم. این چیزی است که در پایان به شما نتیجه می دهد.

مارتینز و منچستریونایتد قبل از تعطیلات بازی های ملی از بهبودی در فرم برخوردار بودند و در چهار بازی متوالی در لیگ برتر پیروز شدند. با این حال، این مدافع میانی دفعه بعد که در ورزشگاه اتحاد با منچسترسیتی ارلینگ هالند روبرو می شود، با سخت ترین چالش دوران حرفه ای خود در اولدترافورد روبرو خواهد شد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *