بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوگبا: از جادوگر استفاده کردم اما نه به خاطر امباپه!

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پل پوگبا که اخیراً از برادرش ماتیاس پوگبا به دلیل تلاش او و تعدادی از دوستان قدیمی مشترک‌شان برای اخاذی از وی در سفری که چند وقت پیش به فرانسه داشته، شکایت کرد، در حال حاضر به خاطر همین اتفاقات در دو کشور ایتالیا و فرانسه تحت محافظت پلیس قرار می‌گیرد. به تازگی برادر بزرگ هافبک یوونتوس به عنوان بخشی از تحقیقات پلیس در مورد ادعای اخاذی و ربودن برادرش روانه زندان شد و فعلاً بازداشت و تحت بازجویی است.

پوگبا با حضور در دفتر مرکز مبارزه با جرایم سازمان‌یافته دادستانی فرانسه با رد ادعای برادرش که مدعی شده بود او برای پررنگ‌تر کردن نقش خود در تیم ملی فرانسه و خارج شدن از زیر سایه کیلیان امباپه به استفاده از جادوگر روی آورده تا بلکه سطح کیفی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن اُفت کند، گفت: بله، من از جادوگر استفاده کردم، اما دلیلش این بود که از خودم در برابر مصدومیت‌های پیاپی محافظت کنم. من هرگز قصدی برای لطمه زدن به کسی نداشته‌ام.پوگبا تحت‌ محافظت پلیس قرار گرفت

وی همچنین درباره تهدید شدنش با سلاح گرم توسط همدستان برادرش و محبوس شدنش در آپارتمانی در شهر پاریس توسط آنها که طلب 11 میلیون یورو پول نقد کرده بودند، اظهار داشت: دو نفر از آنها اسلحه‌های خود را به سمت من نشانه رفته بودند، من در آن لحظات ترسیده بودم. وقتی آنها اسلحه را به سمت من گرفتند، به آنها گفتم که پول را پرداخت می‌کنم. آنها اما فریاد زدند “خفه شو، سرت را پایین بنداز”. وقتی آن دو مرد که کلاه گذاشته بودند و صورت‌شان را پوشانده بودند، آنجا را ترک کردند، روشدانه (یکی از دوستان مشترک برادران پوگبا که در این اخاذی دست داشته است) به من گفت که باید این پول را پرداخت کنی، در غیراینصورت همه ما به دردسر می‌افتیم.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *