بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

افسوسی که کی‌روش الان می‌خورد

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ مهر ۱۴۰۱ | ۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا بیرانوند درون دروازه دریافت های خوبی داشت و در چند صحنه توپ های خطرناکی را مهار کرد. صادق محرمی و ابوالفضل جلالی در کناره ها تا جایی که توانستند حملات حریف را خنثی و در فاز تهاجمی هم تلاش هایشان قابل تحسین بود و در نقطه آخر محمد حسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در قلب خط دفاعی تصمیمات شجاعانه ای گرفتند.

در بازگشت دوباره کارلوس کی روش به تیم ملی تردیدهایی در مورد دعوت از شجاع خلیل زاده به تیم ملی پیش آمد؛ به سبب اینکه کارلوس کی روش در دوره قبلی حضور در تیم ملی این بازیکن را به اردو فرا نمی خواند اما موهای سپید کرده کی روش این مربی را مجبور به اتخاذ یک تصمیم درست کرد. دعوت از شجاع خلیل زاده به اردوی تیم ملی و استفاده از او در ترکیب ثابت تیم ملی. به خصوص که شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان در فوتبال باشگاهی هم تیمی هستتند و طبیعتا هماهنگی را می توانند به بازی تیم ملی هم بیاورند.

در بازی شب گذشته شجاع شجاعانه بازی کرد. او دو صحنه خود را در مسیر توپ قرار داد تا دروازه را نجات دهد و در یکی از صحنه ها شدت برخورد توپ با او به حدی بود که برای ثانیه هایی گیچ شد؛ شاید کارلوس کی روش با این نمایش دیشب برای لحظاتی هم افسوس خورد که چرا این بازیکن را قبلا به اردوی تیم ملی دعوت نمی کرد. البته که گذشته ها سپری شده و واکاوی آن دردی را دوا نمی کند. نقطه امیدواری اینجاست که خط دفاعی تیم ملی شب گذشته هماهنگ نشان داد و این می تواند در جام جهانی برای کارلوس کی روش و هم چنین طرفداران تیم ملی جای امیدواری باشد. تیم ملی اکنون دروازه بان و خط دفاعی باهوش و منسجمی دارد که حاضر است برای دفع توپ سر هم بدهد. بیشتر بخوانید: وحشت رسانه‌های انگلیسی از پیروزی بزرگ ایران! شوک به مهدی طارمی پیش از دیدار ایران – اروگوئه افت علیرضا جهانبخش در فیفا ۲۳/عکس

۲۵۱۲۵۴

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *