بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

قرارداد داوید دخیا، دغدغه‌ای تازه برای مدیران منچستریونایتد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۲۰:۵۸

پس از آن که صورتحساب دستمزدهای پرداختی منچستریونایتد در فصل گذشته به رکورد ۳۸۴ میلیون پوند رسید، آن‌ها در حال ارزیابی اوضاع برای فعال کردن بند یک ساله تمدید قرارداد داوید دخیا هستند. 

طرفداری | به گزارش تلگراف، منچستریونایتد در حال فکر کردن به آینده بلند مدت خود است و اگر قرار بر تغییر شماره ۱ تیم باشد، گزینه‌هایی همچون جوردن پیکفورد ۲۸ ساله (دروازه‌بان اصلی اورتون و تیم ملی انگلستان) که در پایان فصل فقط یک سال دیگر از قراردادش با تافی‌ها باقی می‌ماند، در نظر گرفته خواهند شد. یونایتد به تازگی در گزارش مالی سالیانه خود اعلام کرد که میزان دستمزدهای آن‌ها نسبت به سال مالی قبل، ۶۱.۶ میلیون پوند رشد کرده است. بازگشت کریستیانو رونالدو و جذب مهره‌های سرشناسی چون رافائل واران و جیدون سانچو، عامل این رشد ۱۹.۱ درصدی بوده است. 

دخیا آخرین بار در سال ۲۰۱۹ قراردادش را با دستمزد هفتگی حدود ۳۵۰ هزار پوند با منچستریونایتد تمدید کرد؛ البته پس از ناکامی شیاطین سرخ در راهیابی به رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا، دستمزد او هم کاهش یافته است. با توجه به هزینه بالایی که باشگاه برای این گلر انجام می‌دهد، عملکرد او در ادامه فصل عامل مهمی در تصمیم‌گیری باشگاه خواهد بود. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *