بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

باز هم حاشیه‌ای دیگر از زوج جنجالی شکیرا – پیکه/ شکیرا نقش قربانی را بازی می‌کند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۳

اگرچه شکیرا و جرارد پیکه نمی‌خواستند مسائل خصوصی و خانوادگی‌شان جایی درز پیدا کند، اما برعکسش اتفاق افتاده و هرچه می‌گذرد جزئیات روابط این دو نفر و مسائل شخصی زندگی هردو بیشتر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

شکیرا در تاریک‌ترین روزهای زندگی‌اش مصاحبه‌ای با مجله ELLE انجام داده و در مورد چگونگی گذراندن دوران پس از جدایی‌ بحث‌برانگیزش از جرارد پیکه صحبت کرد. پیکه اما از صحبت‌های شکیرا خوشش نیامد و به وضوح از این موضوع ابراز ناراحتی کرده است.

در طول مصاحبه، علاوه بر بحث در مورد موضوعات مربوط به فرزندانشان، شکیرا در مورد آزار و اذیت مطبوعات بارسلونا صحبت می‌کند که بر تمایلش به رفتن به میامی تاثیر گذاشته است. پیکه از سوی دیگر این حرف‌ها را «انتقام» تلقی می‌کند و معتقد است که شکیرا دارد نقش قربانی را بازی می‌کند.

شکیرا در این مصاحبه گفت: «من هرچه داشتم را برای این رابطه و خانواده‌ام گذاشتم. جرارد به عنوان یک فوتبالیست می‌خواست فوتبال بازی کند و قهرمانی به‌دست بیاورد، و من باید حمایتش می‌کردم. من حرفه خودم را در درجه دوم اهمیت قرار دادم و به اسپانیا آمدم، تا او بتواند فوتبال بازی کند و قهرمان شود. و این کار را از روی عشق انجام دادم. به لطف این کار، فرزندانم مادرشان را همیشه کنار خود داشتند و من پیوندی باورنکردنی با آنها دارم. پیوندی که جدانشدنی است.»

پیکه از این اظهارات اذیت شد و معتقد است که شکیرا نقش قربانی را ایفا می‌کند. کسانی که به پیکه نزدیک هستند می‌گویند: «پیکه فرزندان خود را به مدرسه و فعالیت‌های خارج از برنامه می‌برد، به سفر می‌برد، و وقتی مشغول کار نیست تمام وقت خود را با بچه‌هایش می‌گذراند.»

گفته‌ می‌شود که پیکه از اینکه خواننده کلمبیایی خودش را به عنوان کسی که از کار و زندگی‌اش زده تا با بچه‌ها باشد و خود را الگوی فرزندان می‌داند، خشمگین شده است.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *