بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

غرش یوزها در شبی که حریفان تیم ملی شکست خوردند!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۱۴

هر سه حریف تیم ملی شکست خوردند.

به گزارش طرفداری، این روزها تیم های ملی مختلف مشغول فیفا دی هستند و خودشان را با اردوی های تدارکاتی و بازی های دوستانه آماده رقابت های جام جهانی 2022 که قرار است در کشور قطر برگزار شود می کنند.

در همین راستا تیم ملی ایران شب گذشته با ارائه یک نمایش خوب موفق شد تیم قدرتمند اروگوئه را شکست دهند.

البته این برد در حالی رقم خورد که سه حریف دیگر تیم ملی ایران متحمل شکست شدند. پنجشنبه شب و قبل از بازی تیم ملی ایران، تیم ملی ولز در چارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا به مصاف بلژیک رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر 1 شکست خورد.

جمعه قبل از بازی تیم ملی ایران هم تیم های ملی ژاپن و آمریکا با هم دیدار کردند. آمریکا این بازی تدارکاتی را به این منظور تدارک دیده بود که شبیه سازی بازی با ایران در رقابت های جام جهانی باشد.

آمریکا در نهایت در این بازی با نتیجه 2 بر 0 مقابل ژاپن باخت. آمریکا در حالی این شکست را متحمل شد که در رنکینگ فیفا در رتبه چهاردهم قرار دارد ولی ژاپنی ها در رنکینگ بیست و چهارم هستند و نسبت به ایران که در رتبه بیست و دوم قرار دارد هم رتبه پایین تری را دارند.

بعد از بازی تیم ملی ایران هم انگلیس در رقابت های لیگ ملت های اروپا با ایتالیا دیدار کرد که شکست خورد تا تعداد بازی هایی که از پیروزی دور مانده به عدد 4 برسد!

گفتنی است با وجود اینکه رقابت های لیگ ملت های اروپا بازی های رسمی محسوب می شوند اما تیم های اروپایی به شکل بازی دوستانه به آن ها نگاه می کنند و در واقع حکم بازی های دوستانه رسمی دارند!

به هر شکل در حالی که همه رقبای تیم ملی ایران در جام جهانی شکست خوردند، تیم کی روش با ارائه نمایشی دلپذیر موفق شد تیم تحت هدایت آلونسو را متحمل اولین شکستش کند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *