بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ایران – اروگوئه؛ این ترکیب ثابت تیم ملی نبود!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۴

به نظر می رسد ترکیبی که ایران برابر اروگوئه به میدان رفت با ترکیب اصلی نسبت به جام جهانی متفاوت خواهد بود.

به گزارش طرفداری، تیم ملی در بازی با اروگوئه با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، ابولفضل جلالی، سامان قدوس، سعید عزت اللهی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی و سردار آزمون به میدان رفت و شاگردان کی روش با تک گل مهدی طارمی که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد، برنده از زمین خارج شدند.

تیم ملی ایران اگرچه در این بازی نمایش تحسین برانگیزی داشت اما به نظر می رسد این ترکیب با آنهایی که قرار است در جام جهانی به میدان بروند، متفاوت خواهد بود.

به عنوان مثال با بازگشت طارمی به ترکیب اصلی، مهدی ترابی نیمکت نشین خواهد شد. در پست دفاع از میان مجید حسینی یا مرتضی پورعلی گنجی احتمالا یکی جانشین شجاع خلیل زاده می شوند، احمد نوراللهی چون دیر به اردوی تیم ملی اضافه شده بود در ترکیب اولیه برابر ارگوئه غایب بود، رامین رضاییان برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی شانس دارد ضمن اینکه ممکن است انتخاب نهایی کی روش برای پست دفاع چپ ابوالفضل جلالی نباشد.

با این شرایط انتظار می رود تیم ملی در بازی با سنگال با تغییرات پرتعداد نسبت به بازی با اروگوئه وارد زمین شود تا کی روش ترکیب احتمالی خود برای رقابت های جام جهانی را آزمایش کند.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *