بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وعده‌های پوچ بایرن مونیخ به رایان خرافنبرخ؛ هافبک هلندی ناراضی از شرایط

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۶

رایان خرافنبرخ در این پنجره تابستانی با امضای یک قرارداد پنج ساله از آژاکس به بایرن مونیخ پیوست. با این حال به نظر می‌رسد باواریایی‌ها به وعده‌هایی که در ابتدا به او داده بودند، تاکنون عمل نکردند.

طرفداری | به گزارش کری هاو از اشپورت آینتس، رایان خرافنبرخ زمانی که به بایرن مونیخ پیوست انگیزه زیادی داشت. او بایرن را انتخاب کرد زیرا حسن صالح حمیدزیچ و مارکو نپه به او گفته بودند که به سرعت جایگاه خود را در خط هافبک کنار کیمیش به دست می‌آورد و با گورتسکا بر سر آن رقابت خواهد کرد. همچنین انتظار می‌رفت که مارسل زابیتسر نیز فروخته شود. اما اکنون با وجود زابیستر و گورتسکا که نسبت به او برای قرار گیری در ترکیب در اولویت هستند، خرافنبرخ از کمبود زمان بازی‌اش ناامید شده است.

بیش‌تر بخوانید:

دلخوری رایان خرافنبرخ از ناگلزمان: امیدوار بودم دقایق بیشتری بازی کنم

رایان خرافنبرخ: منچستریونایتد باشگاه بسیار بزرگی است ولی من به بایرن مونیخ قول داده بودم

خرافنبرخ عملکرد خوبی در پیش فصل داشته و در دی اف بی پوکال که از همان اول در ترکیب قرار گرفت نیز نمایش خوبی را از خود نشان داد. اما اکنون رویای بزرگ خرافنبرخ که رفتن به جام جهانی است به خطر افتاده است. منچستریونایتد نیز در تابستان علاقه زیادی به خرافنبرخ داشت و اریک تن هاخ از او خواسته بود تا در انتخاب بایرن تجدید نظر کند زیرا او بلافاصله در یونایتد به ترکیب اصلی اضافه خواهد شد. اما خود این هافبک 20 ساله اصرار داشت تا به بایرن بپیوندد زیرا از برنامه‌ای که به او ارائه کردند، متقاعد شده بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *