بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرآبادانی: نتایج خوبی گرفتیم اما بازی های سختی در پیش داریم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۷

مهاجم شمس آذر مدعی است آنها در تلاش خواهند بود که از حافظیه و در جدال با فجرسپاسی نیز با کسب نتیجه لازم از زمین خارج شوند.

به گزارش ایلنا، پوریا سرآبادانی مهاجم شمس آذر با اشاره به شرایط این تیم در صدر جدول در پایان هفته پنجم لیگ آزادگان به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر می کنیم که تیم متحد و خوبی داریم. نتایج مطلوبی کسب کردیم و نشان دادیم تیم قدرتمندی داریم. شش هفته سخت در انتظار ماست و اگر بتوانیم نتایج خوبی بگیریم می توان گفت نیمی از راه را پیمودیم.

بازیکن تیم شمس آذر در رابطه با دیدار هفته گذشته تیمش گفت:‌ بازی سختی بود. شهرداری همدان برای کسب امتیاز به قزوین آمده بود و تیم خوبی هم داشتند. لطف خدا بود که زحمت تمام بچه ها با ضربه من همراه شد تا در دقایق پایانی بتوانیم گل برتری را به ثمر برسانیم و سه امتیاز در خانه را کسب کنیم.

وی افزود: بازی سختی در شیراز داریم. تیم فجر سپاسی پر طرفدار و جز قدیمی ترین تیم های ایران است. آن ها مثل ما مدعی هستند و نتایج خوبی گرفتند. این بازی شش امتیازی است و تلاش می کنیم تا با دست پر از شیراز برگردیم.

سرابادانی در پایان با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته برای موفقیت این تیم در فصل جاری گفت: تشکر می کنم  از آقایان پور اسماعیل و نجفیان مالکین باشگاه و مدیر عزیزمان جناب زندی که دلسوزانه برای تیم شمس آذر و مردم قزوین تلاش می کنند و امیدواریم در ادامه مسابقات لیگ بتوانیم جواب زحمت و اعتماد این عزیزان را بدهیم که در پایان فصل هم مسئولین هم مردم خوب قزوین از روند تیم ما رضایت کامل داشته باشند. 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *