بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وضعیت مبهم علیرضا بیرانوند برای بازی با سنگال

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۴

هنوز مشخص نیست علیرضا بیرانوند به بازی با سنگال می‌رسد یا نه.

به گزارش طرفداری، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی که پس از چند بازی نیمکت نشینی در زمان حضور اسکوچیچ، در دیدار شب گذشته با اروگوئه به میدان رفت، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و نشان داد همچنان گزینه اول کی روش برای حراست از دروازه تیم ملی در رقابت های جام جهانی است.

اما تعویض بیرانوند در دقیقه 63 بازی نشان از آن داشت که این بازیکن همچنان از ناحیه کمر احساس ناراحتی می کند. گویا بیرانوند مدتی است از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی بوده و با همین وضعیت 6 هفته نیز برای پرسپولیس به میدان رفته است. بیرانوند در بازی دیشب مقابل اروگوئه نیز پس از چند واکنش پیاپی و زیبا روی ضربات و ارسال های خطرناک بازیکنان حریف، از ناحیه کمر دچار گرفتگی شد و به همین دلیل از کی روش خواست تا او را تعویض کند.

از این رو مشخص نیست او می تواند در بازی با سنگال به میدان برود یا نه.

به نظر می رسد گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی باید به درمان جدی کمر خود بپردازد اما با توجه به فاصله زمانی که تا شروع رقابت های جام جهانی باقی مانده، او و کادر پزشکی تیم ملی و پرسپولیس سعی دارند تا به شکل مقطعی درد او را کمتر کنند.

بیراوند قرار است پس از بازگشت تیم ملی به تهران از کمر خود عکسبرداری کند تا به صورت دقیق‌تر زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی به درمان خود بپردازد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *