بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دورتموند سال آینده کار سختی برای حفظ بلینگام خواهد داشت

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱ مهر ۱۴۰۱ | ۱۳:۵۸

جود بلینگام با عملکرد درخشانی که در این فصل و فصل گذشته از خود به نمایش گذاشته، توجه بسیاری از باشگاه‌ها را به خود جلب کرده است. با این حال دورتموند هر چند که کار سختی دارد اما سعی می‌کند تا ستاره انگلیسی خود را حفظ کند.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، بروسیا دورتموند در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی به دلیل فروختن ارلینگ هالند به منچسترسیتی، قصد نداشت تا جود بلینگام یکی دیگر از ستاره‌های ترکیب خود را از دست بدهد. اما شرایط برای تابستان سال آینده متفاوت خواهد بود و عزم دورتموند برای حفظ او به شدت مورد آزمایش قرار خواهد گرفت. لیورپول به طور قطع برای جذب او تلاش خواهد کرد اما رقابت شدیدی بر سر او وجود خواهد داشت.

رئال مادرید، منچسترسیتی، منچستریونایتد و چلسی همگی به این هافبک 19 ساله علاقه دارند. برای مثال پپ گواردیولا پس از پیروزی 2-1 مقابل بروسیا دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا، عملکرد بلینگام را «استثنایی» توصیف کرده بود. دورتموند نیز در این شرایط بیکار ننشسته و پیشنهاد جدیدی را به بلینگام برای تمدید قرارداد پیشنهاد داده است. با این حال اگر بلینگام به دنبال جدایی باشد، دورتموند برچسب 150 میلیون یورویی روی او قرار داده است. این رقم او را به گران‌ترین بازیکن بریتانیایی تبدیل خواهد کرد.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *