بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش رسمی پرسپولیس به شکایت بازیکن جنجالی/ خطر FIFA و AFC سرخ ها را تهدید می کند؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۲

در شرایطی که بعد از جدایی بوژیدار رادوشوویچ از باشگاه پرسپولیس و شکایت این دروازه‌بان کروات با ادعای طلب نزدیک به یک میلیون دلاری از سرخپوشان، نگرانی شدیدی بین هواداران این تیم شکل گرفته بود، اکنون معاون امور بین الملل سرخپوشان خبر از حل این مشکل می‌دهد.

امیرحسینی در این خصوص گفته: پرونده دروازه‌بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس هیچ خطری برای باشگاه در خصوص مجوز حرفه‌ای ندارد و این پرونده در مرحله مفتوح است. طی نامه‌ای که از دادگاه عالی ورزش به تاریخ ۱۶ سپتامبر برابر با جمعه ۲۵ شهریور به باشگاه مکاتبه شد، اعلام گردید؛ این دادگاه در نظر دارد جلسه استماعی جهت رسیدگی به این پرونده به تاریخ ۹ نوامبر برابر با ۱۸ آبان ماه تشکیل دهد.

مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در توضیح این موضوع گفته: در مکاتبات قبلی دادگاه عالی ورزش با باشگاه پرسپولیس، پنل داوری مشخص شد که ریاست آن بر عهده داوری از کشور ایتالیا است و دو داور دیگر یکی از باشگاه پرسپولیس و دیگری، داوری که از سوی رادو شوویچ انتخاب شده است، این پرونده را مورد بررسی قرار خواهند داد. این سه داور به اتفاق منشی و افراد دیگر در این جلسه حضور خواهند داشت.

حسینی با اشاره به این موضوع که هنوز رای قطعی در این خصوص به باشگاه ابلاغ نشده گفت: در هر حالت، پرونده رادو شوویچ در مرحله مفتوح است و رأی بدوی فیفا هنوز به حالت قطعی در نیامده است. بنابراین، پرونده این بازیکن برای باشگاه خطری را در FIFA، CAS و AFC جهت مبحث مجوز حرفه‌ای تهدید نخواهد کرد تا اینکه این جلسه استماع برگزار گردد و داوران، نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت دادگاه عالی ورزش رای نهایی را صادر نماید. قطعا تا آن زمان هیچ خطری برای باشگاه پرسپولیس وجود ندارد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *