بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازی با فولاد خوزستان یک بازی ۶ امتیازی است/ فقط گل‌محمدی می‌تواند بگوید خرید بازیکن بس است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۷

هافبک تکنیکی پرسپولیس در دهه ۸۰ اعتقاد دارد که بازی روز جمعه این تیم برابر فولاد خوزستان مهم تر از یک بازی معمولی است. رضا جباری ضمن بیان این جمله می‌گوید: به نظر من بازی با فولاد خوزستان یک بازی ۶ امتیازی است. شما در این دیدار ۳ امتیاز از حریف می‌گیرید و اجازه هم نمی‌دهید یکی از رقیبان مستقیم پرسپولیس برنده شده و ۳ امتیاز بگیرد. بنابراین پیروزی در این دیدار بسیار حائز اهمیت است.

او ادامه می‌دهد: نکته قابل ذکر بعدی این است که با پیروزی در این دیدار، پرسپولیس می‌تواند از سایر رقیبان خود و مدعیان قهرمانی هم زهر چشم بگیرد. توجه داشته باشید که فولاد خوزستان در نقل و انتقالات تابستانی عملکرد بسیار خوبی داشته و حتی دو بازیکن خوب پرسپولیس یعنی احسان پهلوان و سعید آقایی را خرید. بنابراین تیم خوزستانی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و پرسپولیس به پیروزی در این دیدار به شدت نیازمند است.

هافبک خونسرد و تکنیکی سال‌های نه چندان دور پرسپولیس ضمن اشاره به سازماندهی دفاعی خوب تیم فولاد خوزستان، یادآور می‌شود: جواد نکونام در سال‌های اخیر توانسته است سبک جدیدی را در فوتبال ایران به وجود آورده و در تیم‌هایش سازماندهی دفاعی خوبی ایجاد کند. تیم‌های او سخت گل می‌خورند و روی ضربات ایستگاهی خیلی خوب به گل می‌رسند. بنابراین پرسپولیس بازی راحتی را برابر این تیم پیش روی نخواهد داشت. هرچند من مطمئن هستم پرسپولیس برنده این بازی خواهد شد.

جباری در ادامه تصریح می‌کند: هفته اول لیگ برتر برای همه تیم‌ها سخت و دشوار است. مربیان از تیم‌های حریف شناخت چندانی ندارند و تیم‌ها نیز بازیکنان جدیدی خریده اند که هنوز با یکدیگر هماهنگ نیستند. بنابراین خیلی نمی‌توان روی نتایج هفته اول زوم یا در مورد آن قضاوت کرد. پرسپولیس هم شاید به همین خاطر یا یک مقدار بی دقتی مهاجمان خودش در دیدار با ذوب آهن اصفهان به تساوی رسید. به نظر من در هفته دوم برابر فولاد خوزستان این تیم می‌تواند راحت تر بازی کرده و حتی به برد برسد. این پیروزی خیلی می‌تواند به پرسپولیس در شروع لیگ برتر کمک کند.

او در مورد خرید یورگن لوکادیا اظهار می‌دارد: آنچه که در رزومه لوکادیا می‌بینیم بحثی باقی نمی‌گذارد که با مهاجم خوب و با کیفیتی روبرو هستیم. او در لیگ‌های هلند، آلمان و انگلیس بازی کرده که حضور در فوتبال باشگاهی این سه کشور برای هر فوتبالیستی می‌تواند دشوار باشد. با این حال ما هنوز از میزان آمادگی لوکادیا خبر نداریم و فقط در بازی‌های رسمی می‌توانیم بگوییم به درد پرسپولیس می‌خورد یا نه؟ اما به شخصه به این خرید به چشم مثبت نگاه می‌کنم. متأسفانه در سال‌های اخیر پرسپولیس مهاجمان بی کیفیت زیادی خریده است که دستمایه شوخی و خنده فوتبال ایران شده اند. این بار اما به نظر می‌رسد یورگن لوکادیا یک مهاجم کامل، گلزن و ششدانگ برای پرسپولیس باشد.

رضا جباری در خصوص صحبت‌های رضا درویش در برنامه فوتبال برتر نیز تأکید می‌کند: من باز هم متوجه نشدم که چرا پروسه خرید مهاجم خارجی در پرسپولیس آن قدر طولانی شد. آقای درویش زحمات زیادی کشیده و بازیکنان خیلی خوبی را خریده اما به نظر من فقط آقا یحیی می‌تواند بگوید خرید بس است! او تیمش را خوب می‌شناسد و مسئولیت نتایج را برعهده دارد. من هم مثل هواداران شنیدم که پروسه خرید بازیکن در پرسپولیس به دلیل دستور از بالا متوقف شد و در این زمینه هم کاش شفاف سازی بیشتری صورت می‌پذیرفت. به هر حال پرسپولیس در این فصل نسبت به فصل گذشته تیم کامل تری به نظر می‌رسد و آرزوی همه ما پرسپولیسی‌ها این است که باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

هافبک سابق پرسپولیس در پایان در خصوص غیبت تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر نیز می‌گوید: نکته تاریک این فصل فوتبال ما در فصل جدید غیبت تماشاگران به دلایل عجیب و غریب است. اینکه بازی‌ها را بدون تماشاگر برگزار می‌کنند اما دلیل آن را چیز دیگری می‌گویند. فوتبال با نفس تماشاگرانش زنده است و امیدوارم دوستان و متولیان برگزاری مسابقات این موضوع را بدانند. در این میان تیم‌هایی مثل پرسپولیس که تماشاگران بیشتری هم دارند متضرر می‌شوند و این شکل برگزاری رقابت‌ها فوتبالی نیست.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *