بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میر قلعه نویی، سرمربی هفته؛ مرتضی تبریزی، بهترین بازیکن هفته

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۴:۲۸

هشت بازی هفته اول لیگ بیست و دوم برگزار شد و حالا نوبتی هم باشد نوبت انتخاب ترین های هفته است.

به گزارش طرفداری، در هفته اول رقابت های لیگ بیست و دوم، استقلال مقابل نفت سپاهان شکست خورد، پیکان ملوان را شکست داد، مس رفسنجان مقابل نساجی متوقف شد، نفت و فولاد 0-0 کردند، گل گهر 2-1 تراکتور را پشت سر گذاشت، پرسپولیس با ذوب آهن 0-0 فجر را برد، مسجدسلیمانی ها مس را شکست دادند و هوادار هم مقابل آلومینیوم به پیروزی رسید.

حالا به معرفی برترین بازیکنان هفته نخست می پردازیم:

سیستم: 2-4-4 دروازه بان: حبیب فرعباسی (ذوب آهن) مدافعان: میثم تیموری (مس) عزت پورقاز (هوادار) محمد دانشگر (سپاهان) و رامین رضاییان (سپاهان) هافبک ها: رضا شکاری (گل گهر) مسعود ریگی (سپاهان) امیرحسین کریمی (نفت مسجدسلیمان)  محمد جواد محمدی (هوادار) مهاجمان: شیمبا (مس) پیمان رنجبری  (نفت مسجدسلیمان) سرمربی: خوزه مورایس (سپاهان) بازیکن هفته: رامین رضاییان (سپاهان)

بررسی عملکرد بازیکنان هفته:

حبیب فرعباسی (GK)

فرعباسی روز فوق العاده ای را مقابل ستاره های پرسپولیس پشت سر گذاشت و این بازیکن چهار مهار بسیار خوب را مقابل این تیم داشت. احسان مرادیان، دروازه بان نفت نیز عملکرد مشابهی داشت اما به دلیل ده نفره بودن ذوب آهن این دروازه بان کار سخت تری داشت.

میثم‌ تیموری (مس)

تیموری به نسبت سایر مدافعین چپ لیگ در هفته نخست عملکرد کم اشتباهی از لحاظ دفاعی داشت و وارد تیم منتخب هفته شد.

عزت پورقاز (هوادار)

عزت پورقاز در هفته اول یکی از برترین مدافعین بود و عملکرد کم نقصی را از لحاظ دفاعی داشت البته برای این پست باید از آرمان قاسمی هم نام ببریم که روز بسیار موفقی در دوئل های هوایی مقابل پرسپولیس داشت.

محمد دانشگر (سپاهان)

دانشگر در هفته اول مقابل تیم سابقش یعنی استقلال بدون اشتباه ظاهر شد و سهم بسزایی در کلین شیت طلایی پوشان مقابل شاگردان ساپینتو داشت.

رامین رضاییان (سپاهان)

رضاییان مقابل استقلال عملکرد هجومی بی نظیری داشت و علاوه بر گلی که به ثمر رساند جناح چپ استقلالی ها را به شدت آزار داد.رضاییان به دلیل عملکرد موفقش به عنوان بازیکن هفته انتخاب می شود.

رضا شکاری (گل گهر)

رضا شکاری در بازی مقابل تراکتور یک گل بسیار زیبا را به ثمر رساند و علاوه بر این تاثیر انکار ناشدنی ای در ریتم هجومی شاگردان امیر قلعه نویی داشت.

مسعود ریگی (سپاهان) 

ده نبرد موفق، چهار دفع توپ و دو‌ پاس کلیدی حاصل عملکرد ریگی مقابل استقلال بود.

امیرحسین کریمی (نفت مسجدسلیمان)

یک گل و سه پاس گل آمار خوبی بود که کریمی در بازی مقابل مس کرمان به ثبت رساند و وارد تیم هفته شد.

محمد جواد محمدی (هوادار)

محمدی تک گل تیم ساکت الهامی را در این هفته به ثمر رساند و با توجه به عملکرد خوب شکاری، این بازیکن از هافبک راست به سمت چپ انتقال پیدا کرد.

پیمان رنجبری (نفت مسجدسلیمان)

رنجبری شروع بسیار خوبی را در لیگ داست و توانست با یک گل و یک پاس گل پایه های پیروزی مسجدسلیمانی ها مقابل مس را بچیند.

شیمبا (مس)

​​​​​​شیمبا در ۳۹ سالگی همچنان به گلزنی هایش ادامه می دهد و مقابل نساجی هم توانست تک گل تیمش را وارد دروازه شاگردان مطهری کند.

خورخه مورایس (COACH)

سپاهان پیروزی ارزشمندی مقابل استقلاا به دست آورد و تغییرات این سرمربی در میانه های بازی تاثیر خوبی روی ریتم سپاهانی ها داشت و به عنوان سرمربی هفته معرفی میشود.

  تعداد گل های زده شده در 8 بازی: 14 گل تعداد مساوی: 3 مساوی پر گل ترین بازی هفته: نفت مسجدسلیمان 3-2 مس کرمان کم گل ترین بازی: ذوب آهن 0-0 پرسپولیس/ نفت 0-0 فولاد

 

 

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *