بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تصویر چشم‌های ترسناکی که حرف‌های زیادی پشتش دارد!/ این ستاره به سرمربی هم اعتماد ندارد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۲

فرنکی دی‌یونگ سه سال قبل با درخشش در ترکیب آژاکس به بارسا پیوست تا رویای کودکی‌اش تحقق پیدا کند اما دوران حضورش در نوکمپ اصلا آنطور که تصور می‌کرد، پیش نرفت. بارسا در این سه سال بحران‌زده بود که نتوانست حتی یک‌بار هم فاتح لالیگا شود و در چمپیونزلیگ نیز شکست‌های سنگینی مقابل بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن را تجربه کرد.

اما آنچه شرایط را برای دی‌یونگ دشوارتر کرد، وضعیت اقتصادی باشگاه بود. بارسا برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید، نیاز به فروش تعدادی از بازیکنان فعلی دارد و هیچ بازیکنی به اندازه دی‌یونگ نمی‌تواند این گره را باز کند ولی او هیچ علاقه‌ای به این جدایی ندارد و همین او را مقابل باشگاه قرار داده است.

گفته می‌شود باشگاه او را تهدید کرده که برای ماندن باید دستمزدش را کاهش دهد و در مقابل دی‌یونگ اعلام کرده تنها در صورتی حاضر به جدایی است که ۱۷ میلیون یورو دستمزد معوقه‌اش را دریافت کند. در چنین شرایطی ژاوی هم در دیدارهای پیش فصل کمتر از دی‌یونگ استفاده کرد و همین شرایط را برای ستاره هلندی پیچیده‌تر کرده است.

اکنون انتشار این عکس در هنگام صحبت‌های سرمربی بارسا پیش از آغاز دیدار مقابل پوماس در جام خوان گامپر مورد توجه قرار گرفته است. ستاره هلندی با سوظن عجیبی به سرمربی تیمش نگاه می‌کند و به نظر می‌رسد دیگر اعتمادی به آنچه ژاوی می‌گوید هم ندارد.

البته دی‌یونگ در این دیدار از نیمه دوم به بازی رفت و یک گل زد اما هنوز سه هفته دیگر تا پایان بازار نقل و انتقالات باقی مانده و شاید از اول سپتامبر او را با پیراهن دیگری ببینیم و البته با چشم‌هایی که اعتماد بیشتری در آنها دیده می‌شود. 

فرنکی دی‌یونگ

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *