بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خسارت ویلموتس را چه کسی بپردازد؟/ هیئت رئیسه مقصر اصلی غرامت تاریخی شناخته شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۳۴

یکی از مباحث خبرساز چند سال اخیر فوتبال کشور موضوع بدهی میلیاردی ایران به مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی ایران بوده است. در همین راستا با حکم دادگاه حکمیت ورزش فدراسیون فوتبال ایران باید بیش از سه میلیون یورو به مارک ویلموتس پرداخت کند و فدراسیون فوتبال درحالی محکوم به پرداخت این مبلغ شده که ویلموتس در مدت زمان کوتاهی که سرمربی ایران بود عملکرد بسیار ضعیفی داشت. 

اما اختلافی بین فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش درخصوص این بدهی سنگین بوجود آمده که حرف و حدیث‌های بسیاری را در هفته اخیر به دنبال داشته است. 

سایت خبر ورزشی نیز در همین زمینه یک نظرسنجی با طرح این سوال:(به نظر شما خسارت قرارداد ویلموتس را کدام گزینه باید بپردازد؟) برگزار و سه گزینه( فدراسیون، هیأت رئیسه وقت فدراسیون، وزارت ورزش) برای انتخاب مخاطبان این رسانه مطرح کرده است. 

تا این لحظه ۱۳۲۹۳ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که از مجموع این تعداد گزینه (هیأت رئیسه وقت فدراسیون با ۵۶.۹درصد) بیشترین رای مخاطبان را به خود اختصاص داده و گزینه‌های (فدراسیون با ۲۴.۳درصد) و (وزارت ورزش با ۱۸.۸درصد) به ترتیب در رده‌های بعدی بیشترین آرای مخاطبان قرار گرفته‌اند.

با توجه به نتایج این نظرسنجی اهالی فوتبال هیات رئیسه وقت فدراسیون فوتبال را به پرداخت خسارت قرارداد ویلموتس محکوم کرده‌اند.

گفتنی است که مخاطبان عزیز برای شرکت در این نظرسنجی تنها تا ساعت ۲۱ فرصت خواهند داشت. 

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “خسارت ویلموتس را چه کسی بپردازد؟/ هیئت رئیسه مقصر اصلی غرامت تاریخی شناخته شد”

  1. بیژن اظهری گفت:
    0
    0

    هیئت رئيسه فدراسیون وقت _4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *