بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آخر فصل پرسپولیس قهرمان خواهد شد/ استقلال با سپاهان برای دومی مبارزه کنند

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۷

حمید درخشان درباره شرایط تیم ملی امید و انصراف این تیم از بازی‌های کشورهای اسلامی، اظهار داشت: هیچ‌کس به تیم ملی امید توجه نمی‌کند و هر زمان که نزدیک المپیک می‌شود به فکر این هستند که تیم به المپیک صعود کند اما وقتی هیچ امکاناتی در اختیار این تیم قرار نمی‌گیرد چطور این تیم به المپیک صعود کند؟

وی افزود: کادر فنی مقصر نیست و باید بگویم در هر دوره بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی امید حضور داشتند و بهتر است بگویم مشکل تیم امید بازیکنان و کادر فنی نیست تنها مشکل و ایرادی که این تیم دارد بی‌توجهی و بی‌اعتنایی است.

درخشان ادامه داد: سالیان سال است که برنامه‌ریزی درستی برای تیم ملی امید نداریم اما فقط می‌گوییم باید به المپیک برویم اما امکاناتی در اختیار کادر فنی نمی‌گذاریم یا به این تیم توجه نمی‌کنیم. بنابراین اگر گواردیولا هم بیاید این تیم با این برنامه‌ریزی به المپیک نخواهد رفت.

کاپیتان اسبق تیم ملی ادامه داد: متأسفانه تیم ملی امید بچه سرراهی است البته بچه سرراهی باز هم مورد توجه قرار می‌گیرد و کسی هست که دست او را بگیرد اما برای تیم ملی امید هیچ‌کس دلسوزی نمی‌کند حتی فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک.

درخشان در پایان به یارگیری پرسپولیس در فصل پیش‌رو اشاره کرد و خاطر نشان کرد: باشگاه بازیکنان خوبی در این فصل جذب کرده است است و این‌طور که شنیدم در چند روز آینده مهاجم به تیم ملحق خواهد شد تا پرسپولیس از هر نظر کامل شود. از من در فصل جدید پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و در نهایت قهرمان خواهد شد، استقلال و سپاهان از حالا تا آخر فصل فرصت دارند تا برای مقام دومی یا سومی مبارزه کنند.

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “آخر فصل پرسپولیس قهرمان خواهد شد/ استقلال با سپاهان برای دومی مبارزه کنند”

  1. غلامرضا گفت:
    0
    0

    مثل زمان سرمربیگری ات چشم بسته غیب میگی .این پیش بینی ات هم کامل معکوس محقق میشه پرسپولیس امسال بهیچوجه شانس چهارمی هم نداره چون تجربه ثابت کرده بازیکن سالاری عوارض معکوس داره.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *