بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیش نویس قرارداد کاسیانو ارسال شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۳

آخرین خبرهای دریافتی از باشگاه پرسپولیس حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس بعد از توافق شفاهی با باشگاه ویزلا و کاسیانو، آخرین مکاتبات خود را برای جذب این مهاجم برزیلی انجام داد.

به گزارش طرفداری، به نظر می رسد تلاش های باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم مورد نظر یحیی گل محمدی در حال نتیجه دادن است. خبرهای طرفداری حکایت از آن دارد که باشگاه پرسپولیس پس از توافق شفاهی و چانه زنی های زیادی که با برخی ایجنت ها انجام داد، متوجه کارشناسی آن ها شد و درنهایت تصمیم گرفت با شخص کاسیانو و باشگاه تحت قراردادش وارد مذاکره شود.

همین مساله باعث شد در همین مذاکرات کاسیانو دغدغه هایی خود را با باشگاه پرسپولیس در میان بگذارد و باشگاه نیز برای رفع آن ها قول مساعد داده است. این گونه بود که با باشگاه ویزلا مکاتبه کرده و پیشنهاد خود برای رضایت نامه کاسیانو  را طی ایمیلی ارسال کرده است.

برهمین اساس باشگاه پرسپولیس امروز در ایمیلی تمام مباحث مورد توافق در مذاکرات شفاهی را به شکل کتبی برای باشگاه ویزلا و شخص کاسیانو ارسال کرده تا توافقات نهایی شود. سرخ پوشان بسیار امیدوارند برخی موارد جزئی که مورد اختلاف است رفع و رجوع شود.

درنهایت این که قرار است پس از موافقت رسمی طرفین، اقدامات لازم برای پرداخت مبلغ رضایت نامه، سفر بازیکن به تهران برای تست پزشکی و انعقاد قرارداد انجام شود.

 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *