بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

خوزه مورایس سرمربی سپاهان شد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ تیر ۱۴۰۱ | ۸:۴۶

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان؛ خوزه مورایس مربی 56 ساله پرتغالی پس از حضور در اصفهان و دیدار از امکانات و زیرساخت‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، با انجام مذاکرات فشرده با مدیرعامل و هیات مدیره این باشگاه با عقد قراردادی سه ساله هدایت تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان را بر عهده گرفت.

در سوابق سرمربیگری مورایس هدایت تیم‌هایی مانند، چونبوک هیوندایی موتورز کره جنوبی، آنتالیا اسپور ترکیه، آ. ا. ک آتن یونان الهلال و الشباب عربستان دیده می‌شود.
قهرمانی به عنوان سرمربی در لیگ‌های معتبر آسیایی از جمله دبل قهرمانی در K League کره جنوبی در فصول 2019-2018 و 2020-2019، قهرمانی در جام حذفی کره جنوبی در فصل 2020-2019 به همراه تیم چونبوک هیوندایی موتورز، کسب مقام قهرمانی لیگ برتر عربستان در فصل 2021-2020 به همراه تیم الهلال و کسب مقام قهرمانی سوپر کاپ عربستان در فصل 2015-2014 از جمله افتخارات این سرمربی در فوتبال آسیا است.
این مربی با تجربه در تیم‌های اینتر میلان، چلسی و رئال مادرید دستیار خوزه موربینو بوده است. مورایس در رنکینگ جهانی مربیان که توسط سایت clubworldranking منتشر می‌شود در رده 31 برترین مربیان جهان قرار دارد.

لازم به ذکر است باشگاه فولاد مبارکه سپاهان فرآیند انتخاب خوزه مورایس را بعد از بررسی رزومه بیش از 143 سرمربی و برگزاری جلسات ویدیو آنلاین از طریق اینترنت با 23 سرمربی دنیا انجام داده است.

گفتنی است خوزه مورایس قبل از آغاز مذاکرات با باشگاه فولاد مبارکه سپاهان درخواست بازدید از زیرساخت‌های تیم فوتبال سپاهان را داشت که بعد از بازدید و تایید این سرمربی روند مذاکرات تا انعقاد نهایی قرارداد انجام پذیرفت.مذاکره مهاجم تراکتور با سپاهانی‌ها

 

انتهای پیام/ 

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *