بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پوستکوعلو: منچستریونایتد از میانه زمین عبور نمی‌کرد؛ باید 2 یا 3 گل دیگر می‌زدیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ | ۲۱:۴۶

طرفداری | در پیروزی 3-0 تاتنهام مقابل منچستریونایتد، شاگردان آنژ پوستکوعلو درخشان ظاهر شدند. 

مانند هر دو بازی فصل گذشته، تاتنهام تیم بهتری مقابل منچستریونایتد بود و با گل‌های جانسون، کولوفسکی و سولانکه توانست به پیروزی 3-0 دست یابد. شاگردان پوستکوعلو که با یک روز استراحت کمتر و بدون  سون هیونگ مین وارد زمین شده بودند، با ثبت بیش از 20 شوت و اکس‌جی 5 بار دیگر فلسفه بازی سرمربی تیم‌شان را نشان دادند. سرمربی استرالیایی در اولین واکنش به بازی تیمش مقابل دوربین BBC گفت:

به نظر من عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم، یک گل عالی زدیم و احتمالا باید دو یا سه گل دیگر می‌زدیم. سپس فشار بر آن‌ها غلبه کرد و کارت قرمز گرفتند. بعد از آن فکر می‌کنم بازی را به‌خوبی کنترل کردیم. یک تلاش برجسته از همه بچه‌ها بود. دومینیک بر بحران اعتماد به نفس خود که حدود 180 دقیقه طول کشید غلبه کرد و خط حمله را به خوبی رهبری کرد. ما یک نقطه کانونی در خط حمله با دومینیک داریم و او توجه مدافعان را به خود جلب می‌کند و فشار را از روی سایر بازیکنان تیم برمی‌دارد.

می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم؟ ماهیت فوتبال همین است. ما چند موقعیت فوق‌العاده داشتیم اما نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. حتی اجازه نمی‌دادیم منچستریونایتد از نیمه زمین عبور کند. شاید می‌توانستیم استفاده بهتری از این بازی داشته باشیم. 

 این برد به ما کمک خواهد کرد. عملکردمان در طول سال خوب بوده اما فاقد آن تیغ بُرنده بوده‌ایم. عملکرد خوبی داشته‌ایم اما این موضوع با پیروزی اهمیت پیدا می‌کند. دوست دارم بازیکنانم احساس کنند که نتیجه تلاش خود را دریافت می‌کنند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *