بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس با یک برد صدرنشین لیگ می‌شود/ استقلال فعلاً در جدول از این پایین‌تر نمی‌رود! +عکس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ | ۰:۰۶

با پایان سومین روز از رقابت‌های هفته ششم مسابقات لیگ برتر بیست و چهارم که با ۵ دیدار برگزار شد جدول رده‌بندی لیگ برتر در شرایطی که برخی تیم‌ها ۵ و برخی تیم‌ها ۶ مسابقه انجام داده‌اند شکل و تغییرات تازه‌ای پیدا کرد.

با پیروزی تیم‌های تراکتور و ملوان به ترتیب مقابل سپاهان و استقلال خوزستان دو تیم دیگر ۱۳ امتیازی در کنار سپاهان ۱۳ امتیازی در جدول رده‌بندی قرار گرفتند. به این ترتیب تیم تراکتور با ۱۳ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۷، در صدر جدول قرار گرفت. ملوان با تفاضل مثبت ۵ در رده دوم و سپاهان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل مثبت ۴ در رده سوم قرار گرفت.

شاگردان گاریدو اسپانیایی نیز با وجود یک بازی کمتر نسبت به تیم‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی هم اکنون ۱۱ امتیازی هستند که در صورت پیروزی در دیدار عقب افتاده می‌توانند۱۴ امتیازی شده و در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار بگیرند.

پرسپولیس با یک برد صدرنشین لیگ می‌شود/ استقلال فعلاً در جدول از این پایین‌تر نمی‌رود! +عکس

اما تیم استقلال در پایان سومین روز از مسابقات هفته ششم لیگ برتر در رده یازدهم قرار گرفت. این تیم در حال حاضر با ۵ مسابقه و ۵ امتیاز و یک دیدار کمتر نسبت به برخی رقبا در رده یازدهم قرار دارد و با توجه به برگزاری آخرین بازی هفته پنجم بین تیم‌های فولاد و ذوب آهن (که شنبه هفتم مهر برگزار می شود) در شرایطی که این دو تیم در رده‌های بالاتر از استقلال قرار دارند (فولاد در رده ششم با ۸ امتیاز و ذوب آهن در رده هشتم با ۷ امتیاز) طبیعتاً با رقم خوردن هر نتیجه‌ای در پایان دیدار این دو تیم، تغییری در جایگاه استقلال تا برگزاری دیدارهای هفته هفتم ایجاد نخواهد شد.

ناگفته نماند؛ دیدارهای هفته هفتم مسابقات لیگ برتر پس از یک وقفه یک هفته ای برای برگزاری دیدارهای لیگ نخبگان آسیا از روز جمعه سیزدهم مهرماه آغاز شده و روز یکشنبه پانزدهم مهر به پایان می‌رسد. تیم استقلال روز شنبه ۱۴ مهر در زمین تیم هوادار باید به میدان برود و پرسپولیس در همان روز روبروی چادرملو صف آرایی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *