بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناپولی 5-0 پالرمو؛ نمره ممتاز در آزمون مقدماتی کوپا ایتالیا

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ | ۰:۳۸

طرفداری | جدال جنوبی‌ها در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا ایتالیا با پیروزی پرگل و قابل انتظارِ ترکیب دوم ناپولی به پایان رسید.

در مسابقه پنجشنبه 5 مهر 1403 از ساعت 22:30 به وقت تهران، ناپولی و پالرمو در مرحله یک‌شانزدهم نهایی کوپا ایتالیا مقابل هم قرار گرفتند که شاگردان آنتونیو کونته در استادیوم دیگو مارادونا به بردی آسان و پرگل رسیدند.

سیریل انگونژ، وینگر بلژیکی ناپولی در دقایق 7′ و 12′ دو گل وارد دروازه سالواتوره سیریگو کرد تا در همان اول بازی، خیال ناپولی از برد راحت شود. ژوان ژسوس و دیوید نرس نیز در دقایق 42′ و 70′ گل زدند. پالرمو در دقیقه 60′ ده نفره شد و در دقیقه 77′ نیز اسکات مک تومینای، هافبک اسکاتلندی جدید ناپولی اولین گل خود برای این تیم را به‌ثمر رساند تا ناپولی مقابل پالرمو، 5-0 پیروز شود. 

ناپولی به دلیل کسب رتبه دهم در فصل 24-2023 سری آ، ناگزیر شد از مرحله یک سی‌ودوم نهایی کوپا ایتالیا وارد مسابقات شود و در آن مرحله به‌سختی و در ضربات پنالتی مقابل مودنا پیروز شده بود. در مرحله یک‌هشتم نهایی، ناپولی باید به مصاف لاتزیو برود؛ مسابقه‌ای که سه ماه بعد و در دسامبر 2024 برگزار خواهد شد. 

ترکیب ابتدایی و نمرات بازیکنان ناپولی – پالرمو

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *