بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک جدید اسطوره استقلال به یحیی گل محمدی و پرسپولیس + سند

رضا عنایتی ، در برنامه فوتبال برتر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ شبکه سه : هرکسی جای فرهاد مجیدی بود می‌گفت مدافعانم را گرفتند بیچاره شدم ولی نشان داد از بهانه‌هایش بزرگتر است

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۹:۳۱


رضا عنایتی پیشکسوت تیم استقلال و سرمربی تیم هوادار در برنامه فوتبال برتر به گفت و گو درباره علت موفقیت فرهاد مجیدی و قهرمانی استقلال پرداخت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار و پیشکسوت باشگاه استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ شبکه سه درباره قهرمانی استقلال و عملکرد فرهاد مجیدی در این تیم گفت :

یک تیم نباید وابسته به یک بازیکن باشد یکی از نکات بارز امسال تیم استقلال این بود که وابسه به فرد و یا بازیکنی نبود.

هرکسی به جای فرهاد مجیدی بود و دو بازیکن اصلی تیم وسط فصل را از دست می داد از فردای آن روز مصاحبه می کرد و می گفت اگر تیم نتیجه نگیرد به دلیل نبود دو مدافع وسط تیم است رضا  و می‌گفت مدافعانم را گرفتند بیچاره شدم ولی نشان داد از بهانه‌هایش بزرگتر است و همین باعث شد که تلاش تیم بیشتر از بهانه ها باشد.

این صحبت های رضا عنایتی را می توان کنایه ای به یحیی گل محمدی دانست که در طول فصل بیشتر از فرهاد مجیدی به شرایط های موجود تیمش در رسانه ها به اعتراض پرداخته است.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *