بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

از 116 گلی که خوردیم 90 گل اشتباه داوران بود ؛ سوژه مجری جنجالی صدا و سیما جور شد + سند

شوخی عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک شبکه ورزش با صحبت های مربی تیم فوتبال بانوان ملی‌پوشان شهرکرد

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۹:۰۰


تیم ملی‌پوشان شهرکرد در لیگ فوتبال زنان وضعیت عجیبی دارد. تیمی که زمین تمرین ندارد و شام بازیکنانش باقلوا است و سرمربی‌اش می‌گوید: ۹۰گل از ۱۱۶گلی که خوردیم، حاصل اشتباه داوری بود . عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک هم این موضوع را دست مایه طنز قرار داد .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۱۷بازی، ۱۵باخت، ۷گل زده، ۱۱۶گل خورده، تفاضل گل ۱۰۹- و ۴امتیاز ؛ این عملکرد تیم فوتبال ملی‌پوشان شهرکرد در لیگ فوتبال زنان است. شهرکردی‌ها این ۴امتیاز را هم مدیون تیم سارگل بوشهر هستند. بازی رفت این دو تیم به تساوی بدون گل انجامید. دیدار برگشت هم به‌خاطر کنار گذاشته شدن تیم بوشهری، ۳ بر صفر به نفع شهرکرد ثبت شد. با این شرایط برای خیلی‌ها سؤال است که چرا تیمی در این سطح باید در لیگ برتر بازی کند؟ صادق میراحمدی، مدیرعامل باشگاه این سؤال را با یک سؤال دیگر پاسخ می‌دهد: «چرا کسی نمی‌پرسد این تیم چرا به این شرایط رسیده است؟» شهرکردی‌ها به ادعای مدیرعامل‌شان با بازیکنان ۱۵ساله و ۱۷ساله و تمرین در پارک به این نتایج رسیده‌اند.

 مریم احمدی مربی این تیم در مصاحبه ای عجیب بعد از شکست ۹ بر صفر مقابل ذوب‌آهن گفته بود ۹۰ درصد گل‌هایی که تیمش خورده به‌خاطر ناداوری است. عبدالله روا مجری برنامه ویدیو چک هم این موضوع را دست مایه طنز قرار داد .


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *