بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اعتراف جدید و سنگین رشید مظاهری علیه فرهاد مجیدی + سند

رشید مظاهری : اینکه گفتم " سرمربی علاوه بر علاقه دانش هم می خواهد " را در کنایه به فرهاد مجیدی گفتم ؛ هواداران استقلال حق دارند دلخور باشند

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۸:۵۸


رشید مظاهری سنگربان پیشین استقلال و فعلی سپاهان پس از پایان بازی این دو تیم درباره صحبت های کنایه دار خود به فرهاد مجیدی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از تساوی بازی سپاهان و استقلال رشید مظاهری که در نیم فصل اول فصل جاری در تیم رقیب یعنی استقلال حضور داشت او در ابتدا شروع بازی به سمت نیمکت استقلال رفت و با همبازی های سابقش به گفت و گو پرداخت و در آخرهم به سمت فرهاد مجیدی هم رفت تا با او هم یک خوش و بشی داشته باشد.

رشید مظاهری درباره صحبت گذشته خود که گفته بود ” مربی علاوه بر عشق علاقه دانش هم می خواهد ” که این صحبت او با عنوان کنایه به فرهاد مجیدی در فضای مجازی و سایت ها وایرال شد گفت :

بله من این صحبت ها را درباره آقای فرهاد مجیدی کردم ، ولی اصلا در شأن من و باشگاه سپاهان نبود و به هواداران استقلال هم حق می دهم از من دلخور باشند ولی صحبت های من احساسی بود.

شاید آقای مجیدی من را دوست نداشته باشد و به سبک بازی من اعتقاد نداشته باشد و من هم حس خوبی به ایشان نداشته باشم ولی ربطی به استقلال ندارد من در استقلال بازی کردم و تیم دوست داشتنی هست.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *