بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اقدام رسمی چلسی برای به خدمت گرفتن نیمار

ادعای Le10Sport از تمایل چلسی برای جذب نیمار

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۲۲
چلسی ؛ ادعای Le10Sport از تمایل چلسی برای جذب نیمار

باشگاه چلسی به صورت رسمی مذاکراتش برای به خدمت گرفتن نیمار، ستاره برزیلی، را باشگاه پاری سن ژرمن آغاز کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار در ماه فوریه از ناحیه مچ پا مصدوم شد و نتوانست تا پایان فصل تیمش را همراهی کند اما پیش از آن 18 گل و 17 پاس گل در 29 بازی برای پی اس جی به ثبت رسانده بود.

آمار درخشان او در میدان با وجود تمام حواشی و اتفاقات باعث شده که این بازیکن همچنان مدنظر باشگاه‌های بزرگ اروپایی باشد و بسیاری از آنها به دنبال جذب او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند.

گفته می‌شود که پاری سن ژرمن دیگر تمایلی به ادامه همکاری با این ستاره برزیلی ندارد و آماده است تا پیشنهادات دریافتی برای او را بررسی کند و حالا Le10Sport خبر داده که مدیران چلسی رسما مذاکرات برای جذب او را آغاز کرده‌اند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی پیش از این خبر داده بودند که منچستریونایتد و نیوکسل علاقه زیادی به نیمار دارند و حتی صحبت از توافق شیاطین سرخ با او مطرح شد اما چلسی پس از حضور مائوریسیو پوچتینو قصد دارد با این باشگاه وارد رقابت شود.

این مربی آرژانتینی که پیش از این هدایت نیمار را در پی اس جی برعهده داشته، امیدوار است که بتواند دوباره با او در لیگ برتر همکاری کند اما غیبت چلسی در لیگ قهرمانان فصل آینده ممکن است نیمار را برای قبول پیشنهاد این باشگاه مردد کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *