بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ضدحال آتشین مهدی طارمی به غول فوتبال عربستان

عدم حضور مهدی طارمی در الهلال عربستان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۷
مهدی طارمی ستاره پورتو پیشنهاد نقل و انتقالاتی جذابی دریافت کرده است

مهدی طارمی ستاره ملی پوش تیم فوتبال پورتو پیشنهاد نقل و انتقالاتی جذابی دریافت کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ستاره ملی پوش تیم فوتبال پورتو پیشنهاد نقل و انتقالاتی جذابی دریافت کرده است.

به گزارش فوتبالی، با نزدیک شدن به هفته های پایانی فوتبال در اروپا، تنور اخبار نقل و انتقالاتی هر لحظه داغ‌تر می‌شود. یکی از گزینه‌هایی که امسال هم به مانند فصول اخیر مورد توجه رسانه‌ها و البته باشگاه‌های مختلف قرار گرفته مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو پرتغال است. او که در این تیم توانسته حسابی بدرخشد و علاوه بر تجربه قهرمانی، عناوین فردی متعددی را تصاحب کند در مدت حضورش در پورتو معمولا پایان هر فصل با پیشنهاداتی جالبی برای او همراه بوده است. به عنوان مثال همین تابستان سال گذشته بود که باشگاه میلان برای به خدمت گرفتن این بازیکن اقدام کرد که البته با مخالفت مسئولان پورتو همراه شد.

امسال اما ظاهرا قرار است برای این مهاجم ایرانی متفاوت باشد چرا که گزینه‌های جذاب‌تری را پیش روی خود می‌بیند. در این خصوص از بایرن مونیخ به عنوان یکی از مشتریان طارمی یاد می‌شود و آنطور که نزدیکان و دوستان مهدی می‌گویند او برای فراهم شدن شرایط حضورش در بایرن مونیخ آلمان کاملا مشتاق است اما نکته اینجاست که این تنها پیشنهاد برای لژیونر باشگاه پورتو نیست.

باشگاه الهلال عربستان هم برای جذب مهدی طارمی پیشنهادی داده که به لحاظ مالی بسیار تهییج کننده است. آنها می‌خواهند ستاره ایرانی را با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرند و در این باره حتی مذاکراتشان را باشگاه پورتو و وکیل این بازیکن آغاز کرده‌اند اما نکته اینجاست که ترجیح شخصی مهدی طارمی ادامه دادن فوتبالش در اروپا است.

البته اینکه باشگاهی مانند الهلال عربستان – که با دست گذاشتن روی مهره‌هایی مانند لیونل مسی – سعی در تقویت خود دارد و برای تحقق این هدفش دنبال به خدمت گرفتن ستاره‌های تراز اول فوتبال است میتوان بیش از پیش به کیفیت بالای مهدی طارمی و دیده شدن عملکرد این ستاره تیم ملی ایران پی برد منتها بعید است که طارمی حضور در فوتبال عربستان را به حضور در سطح اول فوتبال دنیا ترجیح دهد.

آنطور که از گوشه و کنار شنیده می‌شود مهدی طارمی به دنبال آن است که راهی بایرن مونیخ شود و یا لااقل در پورتو بماند که در این باره گفته می‌شود احتمال تمدید قرارداد او با باشگاه پرتغالی هم بسیار بالا است. در چنین شرایطی کاملا مشخص است که سرنوشت فصل بعد طارمی به تصمیم مسئولان باشگاه پورتو بستگی دارد که این بازیکن را حفظ کرده و یا با جدایی‌اش موافقت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *