بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تغییر ظاهر باورنکردنی ستاره های فوتبال پس از کاشت مو + عکس

ظاهر رونی، کونته و هولدینگ قبل و پس از کاشتن مو

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۷:۳۰
ظاهر رونی، کونته و هولدینگ قبل و پس از کاشتن مو

بسیاری از فوتبالی‌ها در این سال‌ها اقدام به کاشت مو کرده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حال حاضر ستارگان بزرگ فوتبال جهان به بهترین امکانات دسترسی دارند. یکی از این امکانات بحث مراقبت از مو است و اکثر ستارگان بسیار به این موضوع توجه دارند.

در سال‌های اخیر زیاد پیش آمده که مربیان و بازیکنان مطرح با انجام کاشت مو هواداران فوتبال را شگفت‌زده کرده‌اند و این موضوع باعث جوان شدن چهره‌شان شده است.

دکتر ویکتور هاسون، پزشک کاشت مو در ونکوور کانادا که در این خصوص با بسیاری از بازیکنان در ارتباط بوده، می‌گوید:

«من روی بازیکنانی کار کرده ام که زندگی آنها تغییر کرده است. زمانی که این اعتماد به نفس را داشته باشند، می توانند در سطح بالایی بازی کنند. این یک نوع تصمیم انتزاعی برای انجام عمل جراحی است، اما اساساً، وقتی احساس راحتی می کنید، و احساس می کنید و ظاهر خوبی دارید، داشتن این اعتماد به نفس فوق العاده است.»

در چند سال اخیر خیلی‌ها عمل کاشت مو را انجام داده‌اند ولی این مسئله سه مورد بسیار خاص‌تر از بقیه بوده است. آنتونیو کونته، وین رونی و راب هولدینگ کسانی هستند که پس از انجام این کار تغییر محسوسی در چهره‌شان ایجاد شده است.

ظاهر رونی، کونته و هولدینگ قبل و پس از کاشتن مو ظاهر رونی، کونته و هولدینگ قبل و پس از کاشتن مو فوتبال ؛ ظاهر رونی، کونته و هولدینگ قبل و پس از کاشتن مو فوتبال ؛ ظاهر رونی، کونته و هولدینگ قبل و پس از کاشتن مو فوتبال ؛ ظاهر رونی، کونته و هولدینگ قبل و پس از کاشتن مو

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *