بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بنزما با پای زخمی 90 دقیقه بازی کرد + عکس

زخم پای بنزما پنج بخیه خورد

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۰
رئال مادرید ؛ زخم پای بنزما پنج بخیه خورد

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، در حالی 90 دقیقه در ترکیب این تیم برابر رایووایه‌کانو بازی کرد که زخم پایش نیاز به بخیه داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و ششم لالیگا به مصاف رایووایه‌کانو رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

در حالی که تنها 10 دقیقه از شروع این بازی گذشته بود، یکی از بازیکنان حریف در صحنه‌ای با بنزما درگیر شد و پایش را روی پای این بازیکن گذاشت و شدت این برخورد به حدی بود که روی پای این بازیکن پاره شد.

با این حال، او حاضر نشد حتی برای مداوا دقایقی را از زمین بیرون برود و موفق شد با همین شرایط و در حالی که زخم عمیق پایش به شدت دردناک بود برای رئال گلزنی کند و تا پایان بازی هم در زمین ماند.

آنچلوتی پس از پایان بازی و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره نگرانی از مصدومیت بنزما که چند دقیقه لنگ لنگان در زمین راه می‌رفت اعلام کرد که مشکلی نیست و پای او فقط زخم شده است.

حالا تصاویر مربوط به زخم پای عمیق این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و نشان می‌دهد که این مهاجم فرانسوی پس از پایان بازی مجبور شده پنج بخیه روی زخم پایش بزند.

بنزما در طول این فصل بارها با مصدومیت‌های مختلف مواجه شد و نتوانست درخشش چند فصل اخیر را در ترکیب رئال مادرید تکرار کند.

رئال مادرید ؛ زخم پای بنزما پنج بخیه خورد رئال مادرید ؛ زخم پای بنزما پنج بخیه خورد

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *