بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ واکنش سازمان لیگ به شایعات درباره شهرآورد احتمالی فینال جام حذفی + سند

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان : بحث تماشاگر با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ | ۹:۴۵


مدیر روابط عمومی سازمان لیگ می‌گوید اینکه چه تعداد هوادار در دربی احتمالی می‌توانند به استادیوم بروند، در حیطه اختیار آنها نیست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حجت‌الله بهمنی، مدیر روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در میکسدزون ورزشگاه آزادی درباره بازی فینال که قرار است در ورزشگاه آزادی برگزار شود، گفت:

همین‌طور که دیدید استقلال برد و به فینال رفت. باید ببینیم بازی فردا چطور می‌شود. بازی فینال روز دهم خرداد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

او سپس درباره تعداد تماشاگرانی که می‌توانند بازی فینال را از نزدیک تماشا کنند و اینکه آیا این تعداد همان 15 هزار نفر بازی برگشت لیگ است یا خیر، بیان کرد:

بحث تماشاگر با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیست. مراجع ذی ربط باید تصمیم بگیرند که با چه تعداد و به چه شکلی هواداران بیایند.

بهمنی درباره برنامه جشن قهرمانی پرسپولیس هم گفت:

در چند سال گذشته فدراسیون و سازمان لیگ تمام تلاش‌شان این بوده است که جشن‌های آبرومندی برگزار کند. با توجه به امکانات محدودی که در قائمشهر وجود داشت، به نظرم جشن خوبی برگزار کردیم. اینجا امکانات خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم یک جشن بهتر را برگزار کنیم.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *