بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد خاص برای پدیده این فصل استقلال + عکس

سینا سعیدی‌ فر در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۰:۳۰
سینا سعیدی‌ فر در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت

یکی از دستاوردهای هفته آخر لیگ برای تیم فوتبال استقلال بازگشت روحیه سینا سعیدی‌ فر ستاره جوان این تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از دستاوردهای هفته آخر لیگ برای استقلالی‌ها، بازگشت روحیه سینا سعیدی‌ فر ستاره جوان این تیم است.

استقلال با جشنواره گل مقابل تراکتور، برای هوادارانش پایانی خوش در لیگ برتر رقم زد. هر چند پیروزی 7 بر یک مقابل قرمزهای تبریز کمکی به ارتقاء جایگاه آبی‌ها نکرد و حتی هت تریک مهدی قایدی هم او را به عنوان آقای گلی مسابقات نرساند، اما در کنار ثبت رکورد بیشترین گل زده فصل برای تیم ریکاردو ساپینتو، این مصاف برای یکی از بازیکنان حاضر در زمین بسیار حائز اهمیت بود؛ سینا سعیدی‌فر که در این بازی به ستاره خط دروازه استقلال تبدیل شد.

وقتی قبل از آغاز این بازی حیثیتی برای استقلال، اعلام شد که ساپینتو می‌خواهد به سیدحسین حسینی برای جام حذفی استراحت دهد و سینا سعیدی‌فر را مقابل تراکتور به زمین بفرستد، تعجب همه برانگیخته شد. چرا که این احتمال وجود داشت سعیدی‌فر به خاطر سن و سال پایینش به لحاظ ذهنی آماده مصافی نباشد که برای استقلالی‌ها رنگ و بوی انتقام دارد اما او همه را غافلگیر کرد.

البته پیش از این هم در فصل جاری سینا سعیدی‌فر برای تیمش بازی کرده بود. او در نیمه دوم بازی با نفت مسجدسلیمان که با برتری سه بر یک آبی‌پوشان همراه شد به میدان رفت اما نمایش خوبی نداشت و به همین دلیل عملکردش مقابل تراکتور حسابی به چشم آمد. او با سیوهایی داشت مطمئنا یکی از کاندیداهای دروازه بان برتر هفته سی ام لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

شاگردان ساپینتو در حالی پرگل‌ترین برد این دوره مسابقات را رقم زدند که تیم حریف به هیچ عنوان دست و پا بسته‌ای نبود و حملات پرتعدادی روی دروازه میزبان داشت اما دروازه‌بان جوان استقلال آنقدر خوب بود که در تمام صحنه‌ها برنده دوئل با بازیکنان تراکتور باشد. او حتی به لحاظ فنی روی تنها گل دریافتی‌اش در این بازی هم مقصر نبود چرا که جاگیری سعیدی‌فر درست بود اما در آخرین لحظه توپ بعد از برخورد با پای روزبه چشمی تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

سینا سعیدی‌ فر که حضور در تیم ملی امید را هم تجربه کرده در مقطعی چوب اختلاف نظر فرهاد مجیدی و مهدی مهدوی‌کیا سرمربیان وقت استقلال و تیم ملی امید را هم خورد و وقتی مجیدی حاضر نشد علیرضا رضایی را در اختیار تیم امید قرار دهد و رضایی و سعیدی فر دوست داشتند در جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر شرکت کنند، مهدوی‌کیا هم رضایی و هم سعیدی فر را خط زد. قرار بود رضایی همراه با تیم امید به ازبکستان برود اما مجیدی رضایی را به تیم امید نداد که باعث ناکامی تیم امید هم شد و تیم امید بدون دروازه بان ششدانگ به رقابتهای قهرمانی آسیا رفت و در نهایت در همان مرحله گروهی حذف شد.

تحمل خط خوردن سعیدی فر از تیم امید برای این دروازه بان بسیار سخت بود و آن زمان حسابی او را به لحاظ روانی به هم ریخت اما حالا با نمایش بی‌نقصی که مقابل تیم قدرتمند تراکتور از خود نشان داد به آینده امیدوار شد.

البته سینا سعیدی‌ فر در هفته پایانی لیگ یک رکورد منحصر به فرد را هم به خود اختصاص داد. او به اولین بازیکن متولد دهه ۸۰ تاریخ باشگاه استقلال تبدیل شد که در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و 90 دقیقه بازی کرد.

سینا سعیدی‌ فر در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *