بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات جنجالی ستاره سابق یونایتد ؛ کسی کار رونالدو را فراموش نمی کند!

وین رونی : رونالدو همیشه اسطوره منچستریونایتد خواهدبود

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball Dot Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۲۱:۵۹

وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد در مصاحبه تازه خود مدعی شد که کریستیانو رونالدو از ابتدا قصد جدایی از منچستریونایتد را داشته است و به هدف خود رسیده اما با این وجود کسی زحمات او را فراموش نمی کند و همه قدردان سی آر سون هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو در ماه نوامبر 2022 یکی از جنجالی‌ترین مصاحبه‌های دوران ورزشی خود را با پیرس مورگان انجام داد و با انتقادهایی تند و صریح از چهره‌های مطرح باشگاه منچستریونایتد در گذشته و حال باعث شد در نهایت مدیران یونایتد به همکاری با او پایان دهند.

وین رونی، از اسطوره‌های منچستریونایتد، می‌گوید کریستیانو می‌دانست چه می‌کند و با مصاحبه‌ای که انجام داد مدیران باشگاه را در مقابل عمل انجام شده قرار داد. رونی معتقد است رونالدو مصمم بود یونایتد را ترک کرده و فوتبالش را در جایی دیگر دنبال کند و بعد از چند ماه تلاش در نهایت به هدفش رسید.

رونی که عنوان بهترین گلزن تاریخ منچستریونایتد را در اختیار دارد در مصاحبه با سی‌ان‌‌ان گفت:

“رونالدو به چیزی که می‌خواست رسید. برای یونایتد مهم این بود که هر چه سریعتر آن دوران پرتنش را پشت سر بگذارد و تمرکزش را به بازیکنانی معطوف کند که در باشگاه بودند و می‌خواستند بازیکن یونایتد باشند. به نظرم اریک تن‌هاخ در این زمینه عالی کار کرد. او بود که موفق شد با بازیکنانش به شرایطی برسد که تیم حالا با خیال راحت بین چهار تیم اول جدول است و یک جام هم برده است”.

بعد از اتفاقات عجیب و غریبی که در چند ماهه منتهی به جدایی رونالدو از یونایتد رخ داد برخی معتقدند ستاره پرتغالی با کارهایش باعث شده هواداران یونایتد به او بی‌علاقه بشوند. وین رونی این ادعا را رد کرده و می‌گوید هم‌تیمی سابقش همچنان یکی از اسطوره‌های شیاطین سرخ است و خواهد بود. او در ادامه مصاحبه‌اش گفت:

“کارهایی که کریس برای یونایتد کرده فوق‌العاده است. او برای یونایتد قهرمانی لیگ برتر و چمپیونزلیگ به دست آورده و گلهای خیلی زیادی زده است. هم‌تیمی‌های سابق کریس به خصوص نسل من هیچوقت نقش او را در تاریخ یونایتد فراموش نخواهند کرد. به نظر من رونالدو همیشه یکی از اسطوره‌های یونایتد خواهد بود. حیف شد که دوره دوم حضورش این طور به پایان رسید ولی این باعث نمی‌شود میراث بزرگ او در این باشگاه لکه‌دار شود”.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *