بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال عربستان

زین‌ الدین زیدان ، روبرتو مانچینی ، خورخه ژسوس و سعد الشهری گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال عربستان

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۵
تیم ملی ؛ گزینه های سرمربیگری تیم ملی فوتبال عربستان مشحص شدند

نشریه معتبر کشور عربستان، سرمربیان پیشین رئال مادرید و منچسترسیتی را گزینه‌ های فدراسیون فوتبال عربستان برای جانشینی اروی رنار خواند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اروی رنار پس از شکست 2 بر یک تیم ملی فوتبال عربستان مقابل بولیوی، از هدایت تیم ملی فوتبال عربستان کناره‌گیری کرد و مطابق گزارش رسانه‌های فرانسوی، به‌زودی به‌عنوان سرمربی تیم ملی بانوان فرانسه انتخاب خواهد شد.

نشریه «الریاضیه» عربستان به نقل از منابع خبری خود، اسامی تعدادی از گزینه‌های فدراسیون فوتبال این کشور را ذکر کرد که زین‌ الدین زیدان و روبرتو مانچینی در این فهرست دیده می‌شوند. زیدان پس از استعفا از سرمربیگری رئال مادرید در سال 2021، به پیشنهاد تیم دیگری پاسخ مثبت نداده و مانچینی اکنون به‌عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا فعالیت می‌کند.

خورخه ژسوس سرمربی فعلی فنرباغچه و سعد الشهری، سرمربی تیم زیر 23 سال عربستان که سال گذشته با این تیم به قهرمانی آسیا دست یافت، سایر گزینه‌های فدراسیون فوتبال عربستان به شمار می‌روند. البته احتمال اضافه شدن اسامی جدید به فهرست این فدراسیون برای جانشینی رنار وجود دارد.

یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان پیش‌تر به کانال «SCC» گفته بود که زمان کافی برای انتخاب سرمربی وجود دارد و دقت لازم در این موضوع صورت می‌گیرد. وی همچنین گفت که ناصر لاریت، مدیر فنی فدراسیون فوتبال عربستان تصمیم گرفته در فیفادی بعدی که ماه ژوئن (خرداد) امسال خواهد بود، به بازیکنان تیم این کشور استراحت بدهد.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *