بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید ؛ واکنش مهدی طارمی به دیدار عجیب و غریب ایران و کنیا + سند

مهدی طارمی : هرچه بیشتر بازی تدارکاتی برگزار شود عملکرد بهتری خواهیم داشت

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۲ | ۹:۳۰


کاپیتان تیم ملی ایران در بازی کنیا با هماهنگی قبلی با خبرنگاران حرف زد تا پیام بچه‌های تیم ملی را به مردم مخابره کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کاپیتان تیم ملی ایران در بازی کنیا با هماهنگی قبلی با خبرنگاران حرف زد تا پیام بچه‌های تیم ملی را به مردم مخابره کند.
مهدی طارمی در میکسدزون در این‌باره گفت:

خدا را شکر یک بازی خیلی خوب بود، از این لحاظ که ما یک‌سری بازیکن جدید داریم و یک‌سری‌ها در لیگ بازی می‌کنند و برخی بیرون. شاید تا حدودی هماهنگ نبودیم  ولی خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. یشتر میل به هجوم داشتیم و می‌خواستیم خلق موقعیت کنیم و این یک هدف خیلی خوب است که توانستیم در این اردو به آن برسیم و در کل خیلی خوب بود.

او در خصوص ارزیابی حریف ادامه داد:

ما تیم سرتر بودیم و می‌توانستیم بهتر بازی کنیم اما همان‌طور که گفتم ناهماهنگی وجود داشت. کادر فنی و بازیکنان جدید هستند و‌ کمی زمان می‌برد به هم عادت کنیم ولی در کل به نظرم اردو خیلی خوب و‌ رو به جلویی بود. من چنین انتظاری نداشتم ولی یک‌سری از شرایط خیلی بهتر از قبل بود.

طارمی در پاسخ به این سوال که سرمربی خارجی بیشتر می‌توانست کمک کند یا داخلی گفت:

الان سرمربی انتخاب شده ‌‌و دیگر این موضوع باید جمع ‌‌جور شود. خودم انتظار نداشتم اردو خوبی داشته باشیم اما خیلی خوب بود و‌ اگر‌ زمان بدهیم می‌توانیم کارهای بزرگ انجام بدهیم شما هم به عنوان یک دوست و برادر همراهی کنید.

طارمی در خصوص لزوم برگزاری بازی تدارکاتی گفت:

هرچه بیشتر بازی تدارکاتی برگزار شود بهتر عملکردمان را رو به جلو می‌بریم. فیفا دی هم تایم دارد و نمی‌شود هر زمانی بازی گذاشت. در زمان‌هایی که داریم نباید بازی‌ها را از دست بدهیم هرچه بیشتر با هم باشیم می‌توانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

وی اضافه کرد:

همه ما دوست داریم‌ با تیم‌های خیلی خوب بازی کنیم چه کسی هست که دوست نداشته باشد؟ ما دوست داریم با یک‌ تیم بزرگ مثل برزیل بازی کنیم حتی پنج گل بخوریم ولی بازیکنان کسب تجربه کنند. به نظر من شرایط خاص و ویژه‌ای است ولی در شرایطی که ما داریم غیر قابل برگزاری است. مهم این است هدف ما چه هست و چه کاری میخواهیم انجام بدهیم؟


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *