بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سیتی آماده انتقال آزاد گوندوغان به بارسلونا

ایلکای گوندوغان در آستانه انتقال آزاد از منچسترسیتی به بارسلونا

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۵:۵۲

باشگاه منچسترسیتی خود را آماده انتقال ایلکای گوندوغان به بارسلونا در پایان فصل کرده است تا این بازیکن راهی نوکمپ شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

منچسترسیتی خود را آماده انتقال ایلکای گوندوغان به بارسلونا در پایان فصل کرده است.

به گزارش پارس فوتبال، قرارداد ایلکای گوندوغان با منچسترسیتی در پایان فصل جاری به پایان می رسد. سیتیزن‌ها به دنبال تمدید قرارداد کوتاه مدت این بازیکن که از سال 2016 در اتحاد توپ می‌زند هستند. با این حال به نظر می رسد بارسلونا مقصد بعدی این هافبک آلمانی باشد.

بارسلونا جایی است که گوندوغان آن را به دلیل فرهنگ و سبک بازی‌اش همیشه دوست داشته است. ژاوی هرناندز نیز برای تقویت خط میانی تیمش تمایل زیادی به جذب هافبک منچسترسیتی دارد.

در شرایطی که گفته می شود سرخیو بوسکتس در پایان فصل از بارسلونا جدا خواهد شد، کاتالان‌ها خود را آماده ارائه پیشنهاد دو ساله به ایلکای گوندوغان کرده اند. چنین پیشنهادی می تواند برای زندگی شخصی هافبک سیتی هم ایده آل باشد.

یکی دیگر از دلایلی که گوندوغان را برای ترک سیتی مصمم کرده، همسرش سارا ارفاوی، است که از زندگی در انگلیس خسته شده است. انتقال ایلکای به بارسلونا و نقل مکان به شهر بارسلون در چنین شرایطی می تواند بهترین گزینه روی میز برای او و همسرش باشد. در چنین شرایطی رسانه های انگلیسی مدعی شدند باشگاه سیتی نیز با اوضاع کنار آمده و خود را آماده انتقال آزاد گوندوغان به بارسا در پایان فصل کرده است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *