بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش کومان به له شدن هلند برابر فرانسه

رونالد کومان : با اشتباهات خودمان به فرانسه باختیم

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۱
رونالد کومان

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند، از عملکرد بازیکنان تیمش در جریان بازی برابر فرانسه راضی نیست و مدعی است اشتباهات عامل شکستشان بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هلند، از عملکرد بازیکنان تیمش در جریان بازی برابر فرانسه راضی نیست.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله انتخابی یورو 2024 روبه‌روی تیم ملی فرانسه قرار گرفت و با نتیجه 0-4 برابر این تیم شکست خورد.

این تیم با معضل جدی مصدومیت بازیکنان کلیدی‌اش روبه‌رو بود. مصدومیت و همچنین شیوع ویروس در اردوی این تیم باعث شد که آن‌ها نتوانند از ستاره‌هایی چون ماتیاس دی‌لیخت، فرانکی دی‌یونگ و کودی خاکپو در این بازی استفاده کنند.

با این حال، کومان معتقد است که ارائه چنین نمایش ضعیفی از سوی بازیکنان تیمش جای هیچگونه توجیهی ندارد و آن‌ها نباید این‌طور برابر فینالیست جام جهانی بازی می‌کردند.

سرمربی تیم ملی هلند پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:

ما هیچ شانسی نداشتیم. فقط هشت دقیقه از شروع بازی گذشته بود و ما با دو گل از حریف عقب بودیم. وقتی برابر چنین تیمی بازی می‌کنید باید واقعا خوب باشید. ما در این بازی اصلا خوب ظاهر نشدیم. من انتظار چنین اختلافی را نداشتم. این تیمی نبود که من در ذهنم چیده بودم اما شرایط این‌طور پیش رفت.

او با انتقاد از نمایش ضعیف بازیکنانش گفت:

من واقعا نمی‌خواهم هیچ توجیهی برای چنین عملکرد ضعیفی مطرح کنم. ما باید بسیار هجومی‌تر ظاهر می‌شدیم و اشتباهات بسیار کمتری را مرتکب می‌شدیم. هیچ نکته مثبتی در این بازی وجود نداشت. ما نشان دادیم که در تمامی ابعاد بازی واقعا دچار مشکل و کمبود جدی هستیم.

رونالد کومان با اشاره به اشتباهات متعدد بازیکنان اضافه کرد:

موضوعی که بسیار ناراحت‌کننده است همین است که گل اول و چهارم کاملا روی اشتباهات خودمان به ثمر رسید. البته نباید کیفیت کیلیان امباپه را نادیده گرفت. ما می‌دانستیم که باید در این بازی کاملا محتاطانه رفتار کنیم اما به اندازه کافی به این موضوع توجه نکردیم تا به اشتباه خودمان ببازیم.

این مربی هلندی با تمجید از نمایش خوب بازیکنان فرانسه ادامه داد:

فرانسه تیم بسیار قدرتمندی است. آن‌ها تیمی کامل هستند که توانایی فیزیکی بالایی دارند، از سرعت زیادی خصوصا در حملات برخوردارند و بازیکنانی تراز اول در تمامی پست‌ها دارند اما ما هنوز به چنین جایگاهی نرسیده‌ایم.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *