بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سنگ تمام خاص اسطوره پرسپولیس برای فوق ستاره تیم ملی فوتبال ایران

حمید درخشان : رامین رضاییان در جام جهانی و خارج از کشور بازی کرده و تجربه دارد و حالا موقع بهره‌ برداری می باشد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۵
حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره این تیم صحبت کرد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : رامین رضاییان هم خیلی خوب بازی کرد او در جام جهانی و خارج از کشور بازی کرده و تجربه دارد و الان موقع بهره‌ برداری است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس در مورد دیدار ایران و روسیه و ساوی این دو تیم گفت:

تیم ما قبل از جام ملت‌ها باید حداقل ده بازی تدارکاتی کند و سرمربی بداند که چه ابزاری دارد و از چه ابزاری کجا استفاده کند و نوع سیستم و تغییر آن را بررسی کند.  حریف ما هم از نظر فیزیکی قوی بود. بچه‌ها خیلی خوب تلاش کردند، اما یک‌سری اشکالات داریم که کم کم برطرف خواهد شد. معیار بازی تدارکاتی برد و ‌‌باخت نیست. ارزیابی‌اش برای سرمربی مهم است که از چه بازیکنانی در چه پست‌هایی استفاده کند.این نمایش برای بازی اول بد نبود.

او درباره حضور قلعه‌نویی روی نیمکت تیم ملی هم گفت:

هر کسی یک‌سری موافق ‌و‌ یک‌سری مخالف دارد، اما چیزی که مهم است چون مربی داخلی است باید کمک کنیم تا تیم ملی موفق شود. مگر ما به دنبال این هستیم آقای قلعه‌نویی موفق شود؟ ما به دنبال این هستیم تیم ملی موفق شود. چه کسی باید آقای قلعه‌نویی را کمک کند؟ کسانی که دوروبر فوتبال هستند. فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها همه باید همکاری کنیم تا این مربی موفق شود. موفقیت ایشان تضمین مربیان داخلی است.

درخشان در مورد فوتبال هجومی تیم ملی بر خلاف زمان کی‌روش که دفاعی بازی می‌کرد گفت:

آقای کی‌روش در کلمبیا و مصر همین وضعیت را داشت ‌‌و‌ نتوانست موفق شود و در تیم ملی ما هم زیاد موفق نبود. جذابیت فوتبال به این است حمله و گل رد و‌ بدل کنی و‌ فلسفه حمله کردن هم خیلی بحث گسترده‌ای است. باید برنامه‌ریزی داشته باشی و کار کنی. زیبایی‌های فوتبال به حمله کردن است و من امیدوارم این فرم هجومی تیم ملی همیشگی باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس یکی از موافقین حضور رامین رضاییان در پست دفاع راست است. او می‌گوید:

در پستی که او‌ بازی می‌کند ما محرمی را داریم. ما در هر پستی دو بازیکن با کیفیت این مدلی داشته باشیم عملکرد خوبی خواهیم داشت. رامین رضاییان هم خیلی خوب بازی کرد. او در جام جهانی و خارج از کشور بازی کرده و تجربه دارد و الان موقع بهره‌برداری است.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *